פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברדק ניהולי וזילזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בסניף ראשל"צ שולחן וכוורת, כאשר סיכמנו את המחיר הזכרתי למנהלת הסניף כי יש בידיהם צ'ק ששולם כמקדמה בעיסקה הקודמתשביצעתי כשנה לפני כן ולאחר מכן חוייבתי במלוא הסכום כך שיש בידי 5 נגרים סכום העומד לרשותי כזיכוי בגובה 500 ש"ח . המנהלת אמרה שאכן כך זכור לה ולכן חוייבתי בסכום שנותר. לאחר מעל חודש!! הודיעו לי כי צ'ק זה לא נפדה, וכאשר ביקשתי כי ישלחו לי אותו בחזרה כי כזכור לי הוא אכן נפדה , נאמר כי הם לא יודעים איפה הוא ובכל מקרה אצטרך לשלם בכדי לבצע את העיסקה, למורת רוחי הסכמנו לשלם והוספנו עוד 500 ש"ח למרות שלא ברור בכלל כי הצ'ק הקודם לא נפרע. לאחר התשלום ביקשתי לקבל את המוצר ואז נאמר לי שהם יתחילו לספור מחדש את ימי האספקה ממועד התשלום של התשלום האחרון למרות שעבר כבר חודש ממועד התשלום המקורי, ואם יש לי בעיה שאפנה למנהלת הסניף שכמובן אמרה לי שזה מה יש ואין מה לעשות...למרות שהסברנו הלוך ושוב כי העיכוב נבע אך ורק מברדק וחוסר אירגון שלהם זה לא עזר. כמובן שביקשתי לשוחח עם המנכ"ל ופשוט לא איפשרו לי. שלחתי גם פקס המבקש לאור הדחיות שלא באשמתי לבטל את העיסקה מה גם שהמוצר לטענת מנהלת הסניף וגם שירות הלקחות אפילו לא נחתך בפס הייצור כך שאין שום נזק מבחינתם,לא עזר ואפילו מנהלת השירות לא היתה מוכנה לשוחח אלא תישלח תגובה בפקס ובכל מקרה הם לא מתכוונים לבטל את העיסקה. לא נתקלתי מעוד בזילזול ואטימות מצד אף גורם ואני דורש לבטל את העיסקה.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן אריאלי ,מנהלת סניף שם ותפקיד:
נדב ורויטל שלום,

אני רוצה לתקן את תוכן הדברים כפי שאמרתי בשיחתי האחרונה.
כשהגעתם לסניף לביצוע עיסקה,הודעתם על זיכוי הנמצא ברשותכם ע"ס 500 ש"ח.
ביקשתי כי תביאו את הזיכוי במקור על מנת לממש את הזיכוי בהזמנתכם זו.
אותו צ'ק מהזמנה קודמת ,עליו אתם מתדיינים עימנו לא נפדה,וזאת הייתם אמורים לדעת טרם ביצועה של הזמנתכם החדשה.
אנו בסניפים לא מודעים לפרטים הקטנים המתרחשים בהנה"ח.
לגבי מועד ההתקנה/עיכוב:אנו מספקים את המוצר רק לאחר סיום תשלום ההזמנה.
כל עוד ההזמנה נשארת עם יתרה פתוחה, לא ניתן לתאם אספקה.וזו הסיבה ל"עיכוב".
נשמח לעמוד לרשותכם.ולתאם את האספקה בהקדם.

בברכה,
קרן אריאלי,
מנהלת סניף ראשל"צ.
תגובה:
לתאם מועד אספקה עם מחלקת השרות לקוחות שלנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה