פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהזמנה, קובעים מועדי התקנה ולא מגיעים ללא הודעה, מבזבזים לנו את הזמן ואת הכסף!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התלונה פשוטה: חברת חמישה נגרים לא מצליחה לספק לי ריהוט עליו שילמתי ואותו הזמנתי לפני כ4.5 חודשים. החברה מורחת ומושכת את הזמן, מטפלת באופן גרוע ביותר בלקוח ולמעשה האפיזודה טרם נגמרה היות ועדיין לא קיבלתי את המוצר. הם גורמים לי ולאשתי לבזבז משאבי זמן יקרים, נאלצנו להמתין לשווא בבית להגעת הריהוט ללא שום התייחסות מצד חמישה נגרים לכך שהנהג שלהם פשוט לא מגיע או מספק תירוצים עלובים על גלגל שבדיוק נשבר לו. הנושא ממש ממש חם בגלל שהיום בערב המתינה אשתי להגעת המתקין, והוא כמובן לא הגיע ולא פנה אלינו לעדכן אלא לאחר שנאלצנו לנדנד למנהלת שירות הלקוחות של חמישה נגרים בטלפון הנייד.
מצאתי מספר רב של בעיות דומות כאלו על אותה החברה. מדהים שהחברה עדיין לא טרחה לטפל בבעיות. את כל החוויות המתוארות גם אני ואשתי נאלצים לחוות בימים אלו ממש.

פרטים טכניים:
ההזמנה בוצעה באמצע חודש יולי 2010. הוזמן ריהוט הכולל ארבעה פריטים.
ההזמנה הגיע בתחילת ספטמבר, טווח זמן סביר שתואם איתנו מראש, אך רק חלק מהריהוט התאים. השאר - שולחן ומדפים (כוורת תליה) היו במידות לא נכונות בשל טעות שלהם. במקום לתקן ולספק את המוצר מיידית, פתחו לנו הזמנה חדשה. כמובן שלנו לא הייתה כל יכולת להשפיע על החלטת "החברה".
מאז, לא בוצע שום מהלך יזום מצעד חמישה נגרים לתיאום מועד הגעת ההזמנה המתוקנת. אשתי ואני רדפנו אחריהם בטלפון, קיבלנו יחס מזלזל ביותר מצד שירות הלקוחות (בעיקרון – שולחים את הלקוח לשלוח פקס במידה והוא מבקש לדבר עם מנהל).
לאחר המון טלפונים, הואילו לצלצל לאשתי ולהודיעה לה שבאמצע נובמבר הריהוט יגיע. אני לא פראייר ולא הייתי מוכן לחכות שבועיים קדימה למוצר לו אני ממתין מזה 4.5 חודשים!! מכיוון ששירות הלקוחות של חמישה נגרים לא הותיר לי ברירה, החלטתי לעקוף אותו ומצאתי באינטרנט את מספר הטלפון של עורכת הדין שלהם, דיברתי איתה, והיא הפנתה אותי לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות של חמידה נגרים – אישה בשם בלה. שיחה אישית שלי עם בלה הובילה לתיאום מועד התקנה להיום בערב ... אך בצורה המאכזבת (שוב!!!) הנהג לא הגיע, שום גורם מהחברה לא טרח אפילו ליידע אותנו, כמובן ששוב חיכינו לשווא בבית לאותו משלוח מיוחל וכמובן, שעדיין אין לנו את ההזמנה הדרושה. בשעה שמונה וחצי בערב טילפנו לבלה ויידענו אותה על הביזיון הנוסף שהם עשו. בצורה מפליאה הנהג/מתקין האלמוני טרח לצלצל והציע להגיע אלינו ... מישהו הסביר לו שלא ניתן לקדוח חורים בזמן שהילדים ישנים??? למישהו בכלל אכפת בחברה הזו מהלקוח המסכן שיושב וממתין בביתו??? מישהו בכלל מבין שם את מהות המילה "שירות"???

יש לציין שבשיחות שלי מול בלה מנהלת השירות, היא סירבה בכל תוקף לפצות אותי כספית על האיחור ורק ניסתה לדחוף מוצרים אותם איני צריך. לשאלתי, בלה טרחה להבהיר שחוק הפיצוי על איחור טכנאי לא כולל אותם ושחתמתי על זה בהזמנה. כשהיא אמרה את זה, עלה במוחי רעיון לשאול עורך דין אם אין פה מקום לתביעה ייצוגית שכן כל מה שאני זוכר משלב המכירה הוא אשת מכירות שעבדה בבלאגן, המון דפים, קפיצות מנושא לנושא, המון הבטחות ... ובקיצור, אף אחד לא טרח להפנות את תשומת ליבנו לאותו סעיף מגוחך, ספק אם הוא בכלל חוקי.

לסיכום, כאמור טרם קיבלתי את המוצר. בשלב זה כבר ידוע לי שלחברת חמישה נגרים אמנם יש סלוגן מדליק, פרסום מעולה וכו', אבל מישהו שם כנראה לא מבין את הכוח ההרסני שיש ללקוח לא מרוצה כמוני וכמו רבים כמוני שטרחו להתלונן נגדם בעבר.
חברות שירות גרועות חייבות ליפול. זה הטבע העיסקי וכדאי שמר יורם עינב, מנכל חמישה נגרים, יפנים את השיעור החשוב הזה.
אני כבר ממש סקרן לגלות את סוף האפיזודה ... בנתיים, אני מיואש לחלוטין.

דני.
אספקה מיידית של הריהוט. פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
דני שלום ,
בהמשך שליחתינו , עוד היום יגיע אליך המתקין .
תגובה:
יש לך את מספר הנייד שלי , אין אני מוצאת מקום לתלונך הכ"כ חריפה .
כבר היום יכנסו אליך למטרת שרות וסיום הטיפול .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה