פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/11 הגיע לביתי (לאחר המתנה של 4 חודשים)בקר איכות -בחור בשם יגאל
לאחר שהעיף מבט החליט שזה קרה כתוצאה ממים.
ביתי אמרה לו שלעולם לא נקינו במים את הספריה,הוא דיבר(ליתר דיוק הוא צרח!!) בצורה מעליבה ולא יפה לביתי דבר שאני לא מוכנה לעבור על סדר היום!
לאחר הביקור של יגאל ניסינו מס פעמים ליצור קשר עם קשרי לקוחות אך ללא הצלחה,
ככמו כן הובטח שיהיהמעקב אישי אחר התלונה
הפגם התגלה בספריה כחודש ימים בלבד לאחר שהספריה הותקנה בחדר,לעולם לא נגעה טיפת מים בספריה עוד לא הספקנו לנקות את השולחן ,לא יתכן שבחדר אחד לא קרה כלום לספריה ובחדר אחר הספריה פגומה משמע שהבעיה בחומר הפגום של הספריה
אני דורשת בכל תוקף להחליף את הספריה הפגומה!
כמו כן מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מהיחס המזלזל של מר יגאל
והמתנה של למעלה מ 4 חודשים לבואו של הפקח
עלבון סוג הנזק :
החלפת שולחן הספריה+ פיצוי על עוגמת נפש ועלבון פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שיר שם ותפקיד:
שלום רב ,
תודה על פנייתך
בהמשך לבקרת איכות אשר בוצעה במשכנך בתאריך 10/11/10 עולה כי הנפיחות בריהוט מקורה במגע ישיר עם מיים .
החברה הסבירה לך כי מדובר בשימוש לא סביר ואין האחריות מכסה על כך במקרים הנ"ל .כפי המופיע בתעודת האחריות של החברה תחת סעיף " הוראות שימוש " .
תגובה:
החברה תשמח להעניק עבורך השירות בעלות סימלית של החומר והמתקין
הנך מוזמנת לעדכן אותנו בהחלטתך בדבר הנ"ל למחלקת השרות לקוחות בטלפון:09-8653753.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה