פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות ואי עמידה בזמנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חדשים קניתי אצלכם חדר ילדים
כשבאו להרכיב אותו אמר לי הנגר שהדלת של הארון שהיא בעצם מראה- נשברה ושלשלחן חסר בצד אחד קנט. הוא אמר שעוד באותו יום יזמין הכל ותוך שבוע יבא להשלים,( הוא גם ביקש 1400 ש"ח על ההרכבה ואף אחד לא חשב לעדכן אותי שאני צריכה להכין כזה סכום גם בקבלה שקיבלתי לא כתוב כלום על התשלום הזה,חבל שהמעצבת שמאוד מיהרה לארוע כשסגרה איתי שכחה להגיד לי על העניין,היא יכלה למנוע אי נעימות ועוגמת נפש.)
חיכיתי שבוע ושבועיים וכשראיתי שאף אחד לא בא התקשרתי למעצבת שטיפלה בי, היא כמובן אמרה שזה לא קשור אליה והפנתה אותי לשרות לקוחות (המזעזע)
שם בתחילה לא ענו בכלל ועד שהואילו לענות העבירו אותי מאחת לשניה כי בדיוק אז לא הייתה הפקידה שמטפלת באזור שלי, רק אחרי שבוע היא חזרה אלי ואז סוף סוף קבעו תאריך שהנגר יבא- רק לעוד חדש וחצי.
אחרי חדש וחצי ביום שהיה צריך להגיע הנגר מתקשרים להגיד לי שהוא "חולה" ושהוא כמובן לא יגיע, אותה פקידה אמרה שנצתרך לקבוע מועד חדש שאלתי אותה מתי אז היא אמרה שהיא תתקשר לשאול את הנגר מתי נח לו והיא תחזור אלי.
עד עכשיו אני מחכה שהיא תחזור אלי ובנתיים כל הזמן מנסה להתקשר ואף אחד לא נותן מענה

אני מצטערת מאוד שקניתי אצלכם את החדר רק עוגמת נפש יש לי ממנו הלוואי שיכלתי לקבל חזרה את הכסף ואתם את החדר. המגרות לא נפתחות טוב, הדלתות חורקות ונתקעות בבמה שמתחת. פשוט מזעזע ועוד אני צריכה כל הזמן לרדוף אחריכם. העיקר שהכסף כבר שולם
אולי צריך לפנות לתקשורת...
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקה מיידית של החסר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שיר שם ותפקיד:
תודה רבה לך על פנייתך ,
בפנייתך אינך מעלה הנקודה שבה מחלקת שירות הלקוחות ניסו להשיגך אין ספור פעמים אך מצידך לא היה מענה
היום יגיע למשכנך מתקין .
תגובה:
נשמח לפצותך במוצר משלים לחדר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה