פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך ל"שירות מחפיר ומזלזל של מנהלת שירות לקוחות". נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בשבוע שעבר דיברה איתי בלה משירות לקוחות, נשמעה אישה מאוד נחמדה וחיובית,אך הכל דיבורים, אין ביצועים!
הובטח לי ע"י בלה שביום חמישי שעבר ייכנס אליי הנהג עם הדלת, כמובן שלא הגיע, ואף אחד לא התקשר.
מזל שתיאמתי לפני שבועיים הגעה של הדלת ל17.11 בין 16:00 ל18:00.
היות ויש לי ניסיון מר איתכם, התקשרתי הבוקר 17.11 לוודא שאכן מגיעים אליי.
בת אל אמרה לי שאכן מתואם לי להיום בין 16:00 ל18:00, ונתנה לי את הטלפון של המתקין, יגאל.
אך כמה לא מפתיע, התקשרתי ליגאל ב16:15 והוא אמר לי שאני לא מופיעה לו בסידור.
מה יהיה הסוף איתכם? מתי אוכל לקבל סוף סוף דלת מסכנה??????????...
יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה!!אתם פשוט בדיחה!
מה זה כל הבלאגן הזה??????..
אחרי כ"כ הרבה פשאלות לא מן הראוי שתבדקו ותוודאו 7 פעמים שהכל יתנהל כשורה סוף סוף?
אתם לא לומדים????
אני דורשת שהדלת תסופק לי במיידי,אין לי אפשרות לתאם איתכם יותר, הענין גוזל מזמני היקר.
ושלא תעיזו להגיד לי בעוד שבועיים!!!!


בברכה,
נורית אליעד.
מיואשת מאוד מאוד......


אספקה מיידית של הדלת,ואחרי כ"כ הרבה פאשלות, נראה לי שכדאי שתפצו אותי. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה -מנהלת שרות שם ותפקיד:
תואם עמך מועד . תגובה:
תואם עמך מועד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה