|
|
|
|
|
|
לא ניתן להשיג שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
קולט יאיר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים הזמנו ארון nרשת חמישה נגרים, לפני כשלושה שבועות הגיעו ע"מ להתקין את הארון והמתקין לא הצליח להתקין שניים מהמגרות (מתוך 8 הקיימות בארון) ונאלץ להחזירם למפעל. מאז נעלמו עקבותיו, לאחר נסיונות רבים להשיג את שרות הלקוחות גם דרך המספר שלהם וגם דרך אשת המכירות שכתבה להם מייל לא זכינו לשרות. כיום אני נמצא במצב שבו הארון שלי לא גמור מבלי לקבל מענה מהחברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פשוט שיכינו את המגרות הנ"ל ויבוא להתקין, אין יותר פשוט מזה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה -מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך , אנו כחברה רואים את תלונתך כהזמנות לשפר את השירות לקוחות
אכן היתה קריאת שרות לאחר ההתקנה של 2 מגירות . |
תגובה: |
תואם עמך מועד לסיום ההתקנה. |
פתרון: |
|
|
|