פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת הסחורה במשך 4 חודשים נושא התלונה:
קודיש דוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.9 מילאנו פה תלונה בפעם הראשונה (מס הזמנה 20500892). כבר אז, הגברת בלה משירות הלקוחות הגיבה 'אני מצרה על השתלשלות האירועים וכי נקבע מועד להתקנה'. מאז חודשיים חלפו ולא דובים ולא יער. אני חוזר על התלונה פה - וניתן לראות את חוסר תום הלב של החברה עפ"י התנהלות האירועים. אני לא מעוניין לקבל פה תגובה נוספת כמו בכל התגובות של 'נקבעה התקנה'. אל תקבעו התקנה - תבואו להתקין ורק אז תעדכנו תגובה של תוקן.

בתאריך 16-יולי-2010 ביצענו עסקת רכישה בחמישה נגרים של שני חדרי ילדים בעלות כוללת של 13,000 ש"ח.
שילמנו עבור ההתקנה (שבוצעה בתאריך 19-אוג-2010) סך של 1400 במלואו למרות שנתגלו חוסרים וליקויים. הובטח לנו על ידי המתקין שהוא יגיע שוב בסוף אותו שבוע להשלמת החוסרים - בפועל זה לא קרה.
• נקבע מועד מאוחר להשלמה בתאריך 1.9.10 והמתקין לא הגיע (הורד מהכביש בגלל ליקויי רכב)
• שוב פניתי לקביעת מועד חדש (ללא פניה מצד חמישה נגרים) ונקבע מועד לתאריך 16.9.10, גם אז לא הגיע המתקין (פונה לטיפול רפואי..)
• בפניה של החברה לביטול ותיאום מחדש המתקין היה אמור להגיע בתאריך 20.9.10 ולא הגיע.
• לאחר ששוב יזמתי שיחה לשירות לקוחות, נאלצתי להתווכח עם נציגת השירות שטענה שהמתקין התקשר ולא ענו לו - דבר שלא היה ולא נברא. באותה שיחה עם שירות הלקוחות התחייבה הנציגה לחזור אלי באותו יום או למחרת לכל המאוחר אך שוב לא התקבלה שום שיחה מהחברה.
• לאחר פניה נוספת שלי לשירות הלקוחות נקבעה התקנה ליום ראשון 3.10.2010 לאחר תיאום התקנה על ידי שירות לקוחות, המתקין לא בא ולא התקשר לביטול.
• התקנה נוספת תואמה ליום 6.10.2010 - בבוקר אותו יום התקיימה שיחה משירות הלקוחות בשעה 10:00 בטענה שהמתקין נמצא עכשיו ושנבוא... אני ואשתי עובדים מרחק של 40 דקות מהבית ואין באפשרותנו להפסיד שעות עבודה במיוחד אם אינן מתואמות מראש.
• ביום 9.7.2010. באותה שיחה הובטח לנו שיגיע מתקין למחרת או ביום ראשון (7.10 או 10.10) – כמובן שלא הגיעו.
• ההתקנה הבאה תואמה ליום 27.10 – תאריך רחוק מאוד וכמובן שוב לא הגיע מתקין וגם לא בוטלה ההתקנה (המתקין מאושפז)
• בתחילת נובמבר קרה נס והגיע מתקין. המתקין נכנס לחדר - הודיע שממילא אין לו את החלקים שחסרים שלנו ועזב כעבור 2 דקות את הבית
• אתמול (24.11) שוב היה אמור להגיע מתקין ולא בא - ושוב אחרי שהתקשרתי לחברה נאמר לי שבאמת צריך לקבוע מועד חדש כי אתמול המתקין היה חולה.

מדובר בחברה שרלטנית ששירות הלקוחות שלה הוא מתחת לכל ביקורת. אני נאלץ לרדוף אחריהם כבר חודשים ללא שום יוזמה או פניה מצדם לסיים את הטיפול בהזמנה שלי.

לא ניתנה לי אפשרות לבטל את העסקה לחלוטין לפני מספר חודשים. היום אני לא מעוניין לבטל את העסקה. היום אני רוצה שהחברה תשלם וביוקר על ההתנהלות והזלזול שהיא רוחשת ללקוחות שלה

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם על כל השעות וימי העבודה שהלכו לאיבוד ותיקון מיידי של כל הליקויים פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה -מנהלת שרות שם ותפקיד:
תודה על פנייתך תגובה:
בימים אלה הנך מטופל במסגרת פנייתך לכותלי בית משפט . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה