|
|
|
|
|
|
אי הגעת ההזמנה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב - 23/11/2010 נקבע הגעת ההזמנה בשעה 16:00 התקשרתי לראות מה קורה עם המתקין דיברתי עם מעיין רויט מסניף נתניה ואמרה שיגיעו אלי.התקשרתי בשעה 19:00 שוב התקשרתי ואמרו שכבר לא יגיע. אמרו שלמחרת יתקשרו לתאום נוסף אבל כמובן עד שאני לא התקשרתי ב 12 בצהריים לא ידעתי מה קורה. עד היום 28.11 לא קבעו מועד חדש אשר מתאים לי כשהזהרתי ברכישת המוצר שאני יכולה רק משעה 14:00 ומעלה עם התראה מראש. כל פעם שהתקשרתי אמרו שיחזרו אלי אבל כמובן אני היתי צריכה לרדוף אחריהם ואני עדיין מחכה לפתרון שלא הוצע
|
כספי |
סוג הנזק : |
הבאת ההזמנה במידית וכמובן פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה -מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
ההזמנה מורכבת ברגעים אלה ממש |
תגובה: |
בתאריך שתואם עימך אתה לא הסכמת לקבל את המתקין מפאת השעה.
בר כעת מוכזת לך ההזמנה
החברה מאחלת לך המשך יום נעים. |
פתרון: |
|
|
|