פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת ההזמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב - 23/11/2010 נקבע הגעת ההזמנה בשעה 16:00 התקשרתי לראות מה קורה עם המתקין דיברתי עם מעיין רויט מסניף נתניה ואמרה שיגיעו אלי.התקשרתי בשעה 19:00 שוב התקשרתי ואמרו שכבר לא יגיע. אמרו שלמחרת יתקשרו לתאום נוסף אבל כמובן עד שאני לא התקשרתי ב 12 בצהריים לא ידעתי מה קורה. עד היום 28.11 לא קבעו מועד חדש אשר מתאים לי כשהזהרתי ברכישת המוצר שאני יכולה רק משעה 14:00 ומעלה עם התראה מראש. כל פעם שהתקשרתי אמרו שיחזרו אלי אבל כמובן אני היתי צריכה לרדוף אחריהם ואני עדיין מחכה לפתרון שלא הוצע
כספי סוג הנזק :
הבאת ההזמנה במידית וכמובן פיצוי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה -מנהלת שרות שם ותפקיד:
ההזמנה מורכבת ברגעים אלה ממש תגובה:
בתאריך שתואם עימך אתה לא הסכמת לקבל את המתקין מפאת השעה.
בר כעת מוכזת לך ההזמנה
החברה מאחלת לך המשך יום נעים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה