פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי+איכות מוצר ירודה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו בתערוכה ארון+פינת לימוד .אתמול הגיע המתקין ובוצעה התקנה לקויה כאשר בחלק מהליקויים נאלץ המתקין לקדוח קידוחים נוספים בארון ע"מ שהבעיה תיפתר.בנוסף על רוב הליקויים טען המתקין שכך המוצר יוצא מהמפעל.
יש לציין שמועד ההתקנה המקורי ניקבע 11 יום לפני המועד בפועל,אולם בשל בעיה במפעל נידחה מועד ההתקנה תוך הבטחה לפיצוי וגם פה לא פיצו בכלום.
כרגע דיברתי עם שירות לקוחות וביקשתי שישלחו מישהו משירות לקוחות שיראה את איכות ההתקנה ויעמוד על החוסרים ויקבע מועד מהיר לתיקון הליקויים.
שירה משירות לקוחות רצתה לתאם לי מועד שערורייתי לעוד 10 ימים שייבוא מתקין אחר(ולא איש שירות כפי שביקשתי מכיוון שלחמישה נגרים ה"גדולים" לא קיים איש כזה)ולהערכתה ייקח כמה ימים נוספים לאחר מועד זה יתאמו עימי במידת הצורך מועד לתיקון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיתרון מיידי של כל הבעיות פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה