פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה 56730, מראה על זילזול מצד החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים העברתי תלונה 56730. תרם קיבלנו מענה הולם לבעיתינו.
ביום ראשון 21 לנובמבר התקשרו איתנו ע"מ לתאם ותיאמו אתנו ליום רביעי 24 באותו שבוע. באותו יום רביעי יצאנו במיוחד מהעבודה כמובן שהם לא הגיע ולאחר ברור עם מרכז השרות נאמר לנו שהם בכלל התכונו ל 2 לדצמבר ביום רביעי שלאחריו (להזכירכם מדובר בהשלמת שני מגרות).
היום ה 2 לדצמבר, החלטנו להתקשר על הבוקר בכדי לוודא שהם מגיעים ושוב ההספקה לא תתבצע.
כאמור נמאסה עלי הסחבת הזאת, החברה פשוט מתנהלת בצורה גרוע וחסרת תיכנון. דבר פשוט כמו קשר עם הלקוח לא מתקיים, (מה שנהוג בחברות אחרות להתקשר יום לפני ע"מ להזכיר ללקוח שמתקיימת הספקה אינו מתקיים בחברה זו שלא לדבר על זילזול בזה שאפילו לא תורכים להתקשר ע"מ לבטל הספקה)

בקיצור אני מאוכזב!!!! ולא אמליץ לאף אחד לקנות שם!!! חבל!!!


כותרת לתלונה56730: לא ניתן להשיג שרות לקוחות
לשון התלונה: לפני חודשיים הזמנו ארון מחברת חמישה נגרים, לפני כשלושה שבועות הגיעו ע"מ להתקין את הארון והמתקין לא הצליח להתקין שניים מהמגרות (מתוך 8 הקיימות בארון) ונאלץ להחזירם למפעל. מאז נעלמו עקבותיו, לאחר נסיונות רבים להשיג את שרות הלקוחות גם דרך המספר שלה וגם דרך אשת המכירות שכתבה להם מייל לא זכינו לשרות. כיום אני נמצא במצב שבו הארון שלי לא גמור מבלי לקבל מענה מהחברה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה