|
|
|
|
|
|
תיאום תיקון/בדיקת איכות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר-שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אנחנו קנינו לפני מספר חודשים חדר מאוד יקר מחמישה נגרים (במיוחד בבאר-שבע). בנוסף לזה שמרחו אותנו בזמן האספקה, מתקין לא מקצועי שמשאיר לנו חומר כימי לנקות "כתמים" ואיכות לא מי יודע מה, תואם איתנו מעל 5!!! פעמים (נשבע ביקר לי) ביקור מתקין/איש איכות, בכל הפעמים חיכינו דום בבית (שעות עבודה שהפסדנו) וכל פעם מתקשר באיש ודוחה אותנו (או פשוט לא מגיע).
הזלזול גובל כבר בפשע.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזרת חדר השינה וביטול ההזמנה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|