פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון בלי מגרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר נקנה הארון.הגיע אחרי חמישים יום ללא מגירות.הובטח תוך שבוע להביא מגירות.
עברו שבועיים יוק אין קול ואין עונה(מחלקת שירות)כאן התחילה מסכת טלפונים ארוכה ביותר ואחרי כחודש המגרות בדרך....המתקין הגיע ו....המגרות לא תואמות.
שוב טלפונים שירות לקוחות באופן כרוני לא עונים!!!!!! לבסוף נקבע תאריך חדש ב9.12 יום לפני כן התקשר אביטל ממחלקת לקוחות שהמגרות שיוצרו לא מתאימות ושוב נדחה המשלוח להיום ה15.12 אני מחכה מקווה שלבדיחה הזאת שנקראת חמשה נגרים יהיה סוף.
חשבתי שאני קונה בעסק רציני, העדפתי לשלם קצת יותר כדי להיות רגועה שקניתי בחברה עם מוניטין,לכן האכזבה כל כך גדולה! אני מאד מקווה לטובת המנהלים שיעשו בדק בית ויראו איך שרות גרוע יכול להפיל עסק.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה