פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות, הפרת חוזה, שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מספר הזמנה 80502377.

באוגוסט 2010 נקנה חדר ילדים בחברת חמישה נגרים.
עפ"י החוזה הארון היה אמור להגיע לאחר 45 ימי עסקים,
אך אחרי 45 לא היה זכר לחדר הילדים שהזמנו ...

אחרי שרדפנו אחרי שירות הלקוחות במשך כמה ימים, (אפשר לחכות חצי יום עד שהם עונים לטלפון) , נקבעה לנו התקנה לשלושה שבועות מאוחר יותר (הם הסכימו להביא לנו פיצוי של מראה בשל עוגמת הנפש, גם המראה טרם הגיעה אלינו!).

סוף סוף הגיע המתקין (ב- 23.11.2010) באיחור של בערך חודש, הוא התקין את הארון וגילה באמצע ההתקנה שחסר לו חלק מאוד חשוב,
הוא אמר שאין בעיה והוא יביא את החלק בהקדם ואין לנו מה לדאוג.
שילמנו (לצערינו) למתקין 750 ש"ח על ההתקנה.

עד היום, ארבעה חודשים לאחר הקניה, עומד לנו חצי ארון בחדר (אמנם חסר חלק אחד, אבל בלעדיו כל הארון נראה מגוחך).

קבעו לנו התקנה להיום (15/12) (אחרי שאנחנו מחכים כבר שלושה שבועות לחלק הזה) ,
אך אתמול התקשרו משירות הלקוחות ואמרו שהמתקין לא יוכל להגיע בשעה שנקבעה .
אז קבעו לנו שוב התקנה לעוד שבועיים(!?) בטענה שאין ימים פנויים קודם.

מעניין מה יהיה התירוץ שלהם בעוד שבועיים,
לפי התגובות פה בפורום זו פשוט שיטה אצלם.
אני מיואשת מהחברה הזו,בחיים לא קרה לי שהייתי כל כך עצבנית בשל מוצר שקניתי.

בקיצור,
אני למדתי את הלקח שלי,
לא אקנה יותר מוצר בלי לראות את הביקורות עליו באנטרנט.
ועצה שלי, גם אם בקטלוג ובחנויות המוצרים שלהם נראים יפים,
אל תעשו את הסיוט הזה לעצמכם,
וכלל לחיים: לחמישה נגרים פשוט לא מתקרבים!!!

עלבון סוג הנזק :
להביא לנו את המראה ואת החלק החסר בארון בתאריך שנקבע 29/12 ולקבל פיצוי על הסיוט שאנחנו עוברים. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה