פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום_פיצוי על עוגמת נפש נושא התלונה:
אטל מירי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת חמישה נגרים
טרם קיבלתי התיחסות לתלונה שנשלחה אליכם בתאריך 05/12
למרות ההודעות הרבות שמושארות למנהלת לקוחות בלה היא לא טורחת ליצור עמנו קשר.אני לא מוכנה לשלם כסף עבור תיקון הספריה , ניתן לבדוק ולראות שטיפת מים לא נגעה בספריה ובטח לא כדברי יגאל :" שבוע ימים שהה מים בספריה"
אני דורשת פיצוי על היחס המעליב של יגאל וכן על עוגמת הנפש שהטיפול בבעיה מתמשך למעלה מחצי שנה ועדין לא נפתרה הבעיה ולא מאפשרים לדבר טלפונית עם הגב בלה תמיד נאמר בפקס או מייל אך כמובן אף אחד לא טורח ליצור קשר
מצב בשנית התלונה הקודמת אני מאוד מקווה שחברה כמו חמישה נגרים שמתימרת לתת שירות טוב תצור עימי קשר ותפתור את הבעיה
/10
לכבוד הנהלת חמישה נגרים

מאת מירי אטל
במהלך חודש אפריל 2010 עברנו לדירה חדשה בנס ציונה ורכשנו שתי מערכות שינה לחדרי הילדים
ומאז התחיל שרשרת בעיות שחלקם טרם קיבלתי התייחסות :
• ראשית המיטה בחדר של הילדה לא היה בגובה המבוקש הטיפול התעכב כחודש ימים ( הובטח פיצוי
אך מאחר והפקידה שטיפלה בנו יצאה לחופשת לידה לדברי הפקידה בשירות לקוחות עלינו
להמתין בסבלנות לשובה....)
• שולחן הכתיבה בחדר השינה של הילדה התפוצץ תואמו מס מועדים שפקח האיכות
יגיע לבדיקה אך תמיד היו תירוצים לאי בואו כגון : חולה, קיבל אירוע מוחי, אין לו מחליף ועוד
(פירוט התאריכים שתואמו ויצירת קשר עם שירות לקוחות מתועד בתלונה שנכתבה באתר הצרכנות באינטרנט)
לאחר שנשלחה תלונה באתר צרכנות באינטרנט הגיע לביתנו הפקח : מר יגאל
וזה כעבור חמישה חודשים מהיום שהתלוננו על פגם בספריה.
יגאל העיף מבט והחליט שזה קרה כתוצאה ממים.
ביתי אמרה לו שטיפת מים לא נגעה בספריה , הוא דיבר( וליתר דיוק הוא צרח) בצורה מעליבה ולא יפה לביתי , לאחר שביתי נלחצה מתגובתו היא התקשרה לבעלי ויגאל בשלו המשיך לדבר בצורה לא יפה גם לבעלי בטלפון.
לאחר הביקור שיגאל ניסינו מס פעמים ליצור קשר עם קשרי לקוחות אך ללא הצלחה
מבטיחים שיחזרו אך אף פקיד לא טורח לחזור אלינו.
מן הראוי לציין כי בתשובה לתלונתו באתר האינטרנט הובטח עי המנהלת גב אלמליח בלה כדבריה:
"בתום בקרת האיכות נשוחח על המשך טיפול וסיום השירות "
אך כמובן שלא יצרו עימנו קשר
שוב נאלצתי לפנות אליכם דרך האתר צרכנות באינטרנט (בתאריך 14/11) תשובה קיבלנו כעבור שבועיים מאת המנהלת גב בלה אלמליח:
"החברה תשמח להעניק עבורך השירות בעלות סימלית של החומר והמתקין.."
לא הייתה כל התייחסות להתנהגות המעליבה של יגאל
מאז ואף אחד לא חזר אלי אני משאירה למרות הודעות הרבות שהושארו בשירות לקוחות
לא הושארה שום הצעת מחיר כדברי הגב בלה
אף פקיד לא טרח לחזור אלי כפי שהובטח ( השראתי הודעות הן לבלה והן לרכזת שירות לקוחות )
שלחתי מס פקסים לפקס שנמסר לי אך לא קיבלתי כל תגובה (כמו כן נשלח מייל לבלה אלמליח)
אני פונה אליכם רגע לפני שאני מערבת גורמים מקצועיים יותר שיסעו לי בפתרון הבעיה:
1. אבקש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה הן בשל המתנה הארוכה והבלתי סבירה לכל הדעות לבואו של פקח איכות ומעל הכול החמור ביותר היחס המשפיל והמזלזל של מר יגאל.
2. החלפת שולחן הכתיבה הפגום , ראוי לציין שהמצב החמיר הן בשל העובדה שהמתנתי חמישה חודשים שתבדקו את הספרייה הפגומה , אני חוזרת ומדגישה שטיפת מים לא נגעה בשולחן , הנפיחות החלה כעבור חודש מיום הרכישה(עובדה שהספרייה בחדר השני במצב תקין ) כנראה שיש פגם בשולחן

בברכה
מירי וציקו אטל השריון 29 נס ציונה
מירי – 0525500659
ציקו 0505714530


עלבון +עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה