פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעות שלא נענות מצד שירות לקוחות + שירות שתואם ואיש לא הגיע (וגם לא הודיע) נושא התלונה:
הרשקוביץ ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשנו ארון ילדים.
יום למחרת ההתקנה התקשרנו לתאם שירות כי הארון מורכב עקום (כולו) עד כדי כך שאי אפשר לפתוח את מגירות הנעליים בזמן שדלת הארון פתוחה כי הן מתנגשות אחת בשניה, וכשזה קורה והן מתחכחות זו בזו הן מקלפות את הצבע.
בנוסף, לכל אורך הדלתות משני הצדדים, מרוח דבק נגרים שלא טרחו לקלף במפעל. אם צריך לעשות שירות למתחרים של 5 נגרים, צריך לצלם את הארון בחדר הילדים ולהראות לכולם איך לא מוציאים סחורה בצורה כזו, ואיך לא מרכיבים אותה. על הדבר הזה גם שילמתי 300 ש"ח למרכיב.
נדרשתי להתקשר 3 פעמים כדי להזמין שירות. כי בשירות הלקוחות לא שמעו על זה שאם לוקחים הודעה מלקוח גם צריך לחזור אליו. בסוף תואם שירות, ואז יום לפני בוטל. אמרו שיחזרו אלי לתיאום מחדש. לא חזרו. שוב התקשרתי לתאם, שוב השארתי הודעות , שוב לא חזרו אלי.
בסוף תואם שירות ליום 28/12 עם מרווח של 4 שעות המתנה. (בין 16:00 ל 20:00)
יצאתי מוקדם מהעבודה לחכות לטכנאי, ואיזה הפתעה. משיח לא בא, משיח גם לא מטלפן. בחיים לא נתקלתי בכזו תת רמה של שירות. פשוט בוזה וחרפה שיש עוד מסחטת כספים כזו שיודעת לחלוב בלי לתת שירות.
הטעות נעשתה, (קניתי ארון יקר רק בגלל המותג) והלקח נלמד.
התלונה הזו, עם קישור לתלונות המופיעות באתר יעברו לחקירת משרד התמ"ת.
יש לי תיעוד של כל השיחות מהנייד ומבזק שהוצאתי ל 5 נגרים, ותיעוד של אותו יום עבודה שנאלצתי לצאת ב 15:00 ולהפסיד שעתיים וחצי בשכר.
כל החומר ימסר למי שצריך כדי שהאנדרטה שעומדת עקומה בחדר הבת שלי תצא משם חזרה למפעל וכספי יוחזר.
אני, החברים שלי וכל שרשרת המכרים שלי בפייסבוק לא נדרוך בסניפי 5 נגרים לעולם. פשוט בושה שגוף כזה עדיין קיים.
בזבוז שעות עבודה יקרות בהמתנה בבית לאיש שירות. סוג הנזק :
לאור ריבוי התלונות (הזהות לתלונה שלי) באתר, הפתרון הוא לפצות את כל הנפגעים ובנוסף להחליף את כל מוקד השירות. פשוט בושה איך שהגוף הזה מתנהל. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה