פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת סחורה למרות תאומי מועדים חוזרים נושא התלונה:
זהריה אילנית שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יד חרוצים 14,נתניה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת הכניסה לדף בית זה רק הבנתי את גודל הטעות שלי שלא ניסתי לראות זאת קודם.בעייה גורפת וחוזרת בחברה מבישה זו,בפריסה ארצית,עם שרות לקוחות ושרות בכלל הגובל במה שניתן לקבל רק ממקום בארצות העולם השלישי בערך.בושה יותר גדולה שהחברה ממשיכה לעבוד ולהכאיב לבתי אב נוספים במדינה.צריך לסגור אותכם!!!
ולהלן המכתב ששלחתי אליכם לאחר ענוי ארוך והתעללות בזמן ובכסף שלי-

לבלה אלמליח,"מנהלת שרות לקוחות",5 נגרים בע"מ
הנדון-הזמנה מס' 50502483,מס' לקוח- 102377

שמי-דר' אילנית זהריה,חיפה.

ברצוני לבקש לבטל את ההזמנה הנ"ל מלווה בהחזר כספי מלא,לאור אי קיום ההסכם ובטולים ודחיות חוזרות מצידכם באספקת המוצר .
ההזמנה בוצעה בתאריך 18.10.2010,סניף חיפה.
אושרה לאספקה בתאום טלפוני לאחר שקיבלתם לפי בקשתכם-תשלום מלא,לתאריך14.12.2010 בשעות אחה"צ,ואז החל תהליך העיכובים-
כשבוע קודם למועד שנקבע,באופן יזום מהחברה,התקשרו לדחות למועד מאוחר יותר,ונקבע תאריך חדש-17.12.2010 בשעות הבוקר,פחות מ 24 שעות לפני התאריך המיועד,התקשרו לדחות שוב והפעם מפאת מחלה של המוביל.
ללא כל התחשבות ביום עבודה שלי,שעות עבודה שלי,היות והנני עובדת גם בימי שישי ונאלצתי לקחת יום חופש, ובמאמץ שהיה כרוך מצידי בהתאמת שעות ההמתנה לסדר יומי.לאחר וויכוח ונסיונות הבהרה,נקבע מועד חדש ל24.12.2010 שוב יום שישי בשעות הבוקר המאוחרות.
באותו הבוקר,שעה לפני המועד שנקבע לאספקה,התקשרו שוב ממרכז הלקוחות שלכם להודיע שיש שוב ביטול ,הפעם עקב רכב המוביל ש"נתקע",שוב ללא שום התחשבות או מחשבה שבעצם מדובר באנשים עובדים,והמליצו על קביעת מועד חדש.
המועד נקבע להיום -יום שני,27.12.2010, בשעות הבוקר.
לפני כשעה –צחוק הגורל-שוב טלפון מהחברה,והפעם האמת יצאה לאור-לא מוצאים את הארון על פס הייצור,הוא פשוט "נעלם"כדברי הטלפנית -ולכן לא נותר אלא לתאם ייצור מחדש או.....ביטול!!
ותנחשי במה בחרתי??
אבקש החזר כספי מלא על אי אספקת הארון במועד וטירטורים ללא סוף ,בנוסף-בתור "מנהלת שרות לקוחות",לא נותר לי אלא גם לבקש –פיצוי הולם בהתאם לימי העבודה שלי-שלא נלקחו בחשבון על ידכם ובוזבזו מכיסי ועוגמת הנפש שנגרמה לנו,היות ופנוי הארון הקודם-שלי הפרטי מהבית- בוצע עוד בהתאם למועד האספקה השני שנקבע לנו.
הארון,פורק והוצא משמושי ונתרם לנזקקים,ואנו נשארנו ללא ארון,הבגדים מפוזרים כבר תקופה לא מבוטלת,וימי חופש שנלקחו על חשבוני האישי.
אודה על התייחסותך המהירה והזריזה לנ"ל,אחרת-אני מבטיחה שתלונה תוגש ופרסום "החברה" המתהדרת בשמה 5 נגרים בפריסה ארצית....כמקור לצרות ,לא אמין,ולא עומד בציפיות ובהבטחות כשהעיקר-היה גם גבייה מלאה של התשלום לפני תאום מועד אספקה!!!!
בושה וחרפה שיש מקומות כאלו שמגדירים עצמם כנותני שרות.
איזה שרות ואיזה דפקט...פשוט בושה.אני את הלקח למדתי וכל מי שמכיר אותי ילמד מכך גם.!!!!
ת ת ב י ש ו לכם.



דר' אילנית זהריה



החזר כספי בדחיפןת אפשרית-מלא+פצוי!!!!!הכולל ימי חופש שנלקחו על חשבוני פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה