פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות קלוקלת של "חמישה נגרים" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להזהיר את הציבור ולבקש הסברים מהנהלת מפעלי "חמישה נגרים" על התנהלות קלוקלת של החברה.
הזמנתי ארון סטנדרטי ב-2.11.10 בסניף ראשון לציון. שילמתי מקדמה. כבר בסביבות 14 לחודש נובמבר התקשרו מהחנות וביקשו מהר לבוא להסדיר תשלום סופי,כי במפעל מוכנים לביצוע הזמנה, אז מיהרנו לחנות ושילמנו. רק שלוש שבועות אחרי זה, לאחרי אינספור ניסיונות להשיג מענה בשירות לקוחות (מסתבר שאם אחראי אזור חולה/בחופשה אף אחד אחר לא מטפל באותה פניה), תיאמנו את התקנת הארון ל- 23.12.10 בין שעות 10-14. לצורך קבלת פני המתקין בעלי נשאר בבית במקום ללכת לעבודה ובסביבות שעה 10 ביקשנו לברר בשירות לקוחות מתי בדיוק מגיע מתקין. לתדהמתנו, בשירות לקוחות הודיעו לנו, שנפלה טעות ובעת תאום ההתקנה לא בוצע הוראה לביצוע והארון שלנו לא מוכן ולא תהיה התקנה. המומים, הגענו לחנות ומנהלת הסניף הציעה לנו לנסות לתאם לשבוע הבא עם התקנה על חשבון החברה כפיצוי. אחרי מחשבה לא ארוכה,הסכמנו, למרות שחשנו עוגמת נפש גדולה, שלא לדבר על חצי יום עבודה ובלגן בבית. שבוע אחרי התאום החדש, הארון הותקן אבל הצרות המשיכו. מסתבר שמתקין בא ללא ידיות, אשר נקנו על ידינו בחנות ומסיבה השמורה עם הנהלים של החנות לא ניתנו לנו לידיים ובשום מעמד- לא בתשלום ולא בתאומים ולא בהסדרים בביקורים שלנו בחנות, היועצות ושירות לקוחות לא וידאו שהידיות נמצאים בביתנו. בעת ההתקנה ביקשנו מהחנות לשלוח את הידיות במונית (אנחנו נמצאים כ-5 דקות נסיעה מהחנות) אך סירבנו והינו צריכים להתקין את הידיות בעצמנו. ובנוסף- בארון חסרים עוד 2 מדפים שהוזמנו.
אני פונה להנהלה של מפעלים "חמישה נגרים" עם שאלות ממוקדות ומבקשת מענה:
1. מדוע שירות לקוחות מחולק לאזורים ללא חפיפה ואין שום מענה במקרה שעובד אחד בחופש?
2. מדוע יש תלות בבן אדם שיכול לעשות טעות בזמן תאום ההתקנה ולא לתת הוראת ביצוע למפעל?
3. מדוע יום קודם ההתקנה בזמן חלוקת העבודה למתקין לא הבחינו בכך שההזמנה לא בוצע?
4. מדוע הלקוח פונה לשירות הלקוחות במקרה ורק אז נודע לו שההזמנה לא בוצעה?
5. מדוע אין תאום ודאגה לביצוע התקנה מלאה כולל כל המרכיבים (כמו ידיות/מדפים) ויש דאגה רק לגבי תשלום מהיר מצד הלקוח?
6. מדוע כל העובדות בשירות לקוחות ועובדות בחנות מדגישות שהם "לא עובדות אצל אף אחד"?
ביזבוז זמן עבודה ועלבון סוג הנזק :
התיחסות הנהלת החנות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה