פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, דפוס התנהגות שחוזר על עצמו מחמישה נגרים. נושא התלונה:
כהן יניב שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף דיזיין סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנחנו זוג צעיר מבאר שבע שביצע קנייה של ארון לילדה, ופינת עבודה ב 2 מועדים שונים.
לגבי הארון ( הזמנה מספר 20500549 ) נוצרה בעיה הדורשת תיקון של אחת הדלתות והזמנו מתקין בשירות הלקוחות. סדר השתלשות הארועים להלן:
13.12.2010 - תאריך התיקון הראשון: המתקין לא הגיע ולא הודיע שלא יגיע.
14.12.2010 - התקשרנו לברר לגבי יום אתמול, קיבלנו התנצלות ונקבע מועד חדש. ( 22.12.2010 בין השעות 16-19 בערב ).
21.12.2010 - שירה משירות הלקוחות מתקשרת ודוחה את התיקון ל 27.12.2010לאותו טווח השעות.
26.12.2010 - דיקלה מתקשרת משירות הלקוחות ומבטלת את התיקון שנקבע ליום המחרת וקובעת מועד חדש שהוא נכון לעכשיו אמור להיות ב 19.1.2011.

הבעיה השנייה היא עם פינת העבודה ( הזמנה מספר 70503584 ).
בתאריך ה 8.11.2010 הזמנו פינת עבודה אצל רוית חזן מסניף הדיזיין סנטר.
לאחר שעבר חודש מיום ההזמנה התקשרתי לשירות הלקוחות ושם ענתה לי הנציגה כי ההזמנה שלי מוכנה רק שאין נסיעה מתוכננת לבאר שבע בקרוב ולכן התאריך שהיא קבעה לי הוא ה 2.1.2011.
בתאריך ה 30.12.2010 התקשרה אלי נציגת החברה ודחתה לי להיום ( ה 3.1.2011 ) את הגעת פינת העבודה.
היום בשעה 12:30 ( טווח השעות היה 10-14 ) מתקשרת אליי בת אל וטוענת כי המתקין נמצא במפעל, גילה בעיה עם הברקסים, הרכב צריך להיכנס למוסך ולכן הוא לא יגיע היום אלא רק ב 11.1.2011 ( יותר מחודשיים מיום ביצוע ההזמנה ).
לנו נמאס מההתנהלות הזו, ולפי חיפושינו באינטרנט גילינו את אופיה האמיתי של החברה.
הכל מתועד בהתכתבות עם ארגון אמון הציבור.
רגע לפני טיפול משפטי בנושא אני פונה לחברה לפצות אותנו בפיצוי מכובד על כל עוגמת הנפש וביזבוז זמן עבודה יקר שוב ושוב.
כמובן שבנוסף אנחנו רוצים לקבל את ההזמנה שהזמנו ולתקן סוף סוף את הארון שנקנה מכם.
תודה.


עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי משמעותי. אספקת הריהוט שהוזמן, תיקון הארון במיידי. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה