פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת סחורה בזמן סביר.ושירות לקוי מאד נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו שני חדרי ילדים ב 10.08.10 .ב01.11.10 היתה התקנה.שילמנו במיטב כספינו לחברה כולל 1090 ש"ח עלההתקנה.עד עתה לא קיבלנו את כל הציוד.אנו נדחנו שנית היום ל12.01.11 .הם קובעים איתנו ולא טורחים להודיע שאינם מגיעים-עשו זאת כבר 3 פעמים.שירות לקוחות גרוע מאד-המתנה ארוכה על הקו.הטלפניות לא שירותיות."זה מה שיש "הן אומרות.הנהג נתקע במפעל.אין מה לעשות נתאם תאריך חדש.וכך -אנו כבר כחודשיים וחצי אחרי התקנה בסיסית ול5 נגרים כלל לא איכפת.
להשיג את גב' בלה-לא ניתן.או שהיא בישיבה או שבדיוק יצאה.פשוט אין עם מי לדבר.
אציין כי גם מורן ולבנה-שעובדות בסניף בבאר שבע-גם הן חסרות אונים מול מרכז החברה ואינן מסוגלות לפתור עניין פשוט -כמו סיום התקנה!.
מגיע לנו פיצוי על הזמן שאבד.על השירות הגרוע והאחור באספקה וכן גם על כל עוגמת הנפש שעברנו בקניה האומללה הזו.
פיצוי כספי של החברה וטיפול נאות. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה