|
|
|
|
|
|
אי אספקת סחורה בזמן סביר.ושירות לקוי מאד |
נושא התלונה: |
יום שני 03 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו שני חדרי ילדים ב 10.08.10 .ב01.11.10 היתה התקנה.שילמנו במיטב כספינו לחברה כולל 1090 ש"ח עלההתקנה.עד עתה לא קיבלנו את כל הציוד.אנו נדחנו שנית היום ל12.01.11 .הם קובעים איתנו ולא טורחים להודיע שאינם מגיעים-עשו זאת כבר 3 פעמים.שירות לקוחות גרוע מאד-המתנה ארוכה על הקו.הטלפניות לא שירותיות."זה מה שיש "הן אומרות.הנהג נתקע במפעל.אין מה לעשות נתאם תאריך חדש.וכך -אנו כבר כחודשיים וחצי אחרי התקנה בסיסית ול5 נגרים כלל לא איכפת.
להשיג את גב' בלה-לא ניתן.או שהיא בישיבה או שבדיוק יצאה.פשוט אין עם מי לדבר.
אציין כי גם מורן ולבנה-שעובדות בסניף בבאר שבע-גם הן חסרות אונים מול מרכז החברה ואינן מסוגלות לפתור עניין פשוט -כמו סיום התקנה!.
מגיע לנו פיצוי על הזמן שאבד.על השירות הגרוע והאחור באספקה וכן גם על כל עוגמת הנפש שעברנו בקניה האומללה הזו.
|
פיצוי כספי של החברה וטיפול נאות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|