פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומחפיר וקבלת מוצר אחר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.10.2010 נכנסתי עם בעלי אחרי שיחת טלפון בערב הקודם שהתקיימה עם אחת מעובדות הסניף לצורך רכישת ארון לחדר תינוק.
במהלך השיחה התרשמתי כי מדובר בעובדת מקצועיות שהבטיחה לי כי אקבל את המוצר המבוקש בהתאם למגבלת התקציב שלי ובהתאם ללחץ הזמן בו הייתי. הסברתי לה כי אני נמצאת בחודש התשיעי להריוני וכי אני מעוניינת לקבל את המוצר בהקדם ההאפשרי וכך הובטח לי במהלך השיחה.
כשהגענו הזמנו את המוצר והובטח לנו בע"פ כי המוצר יגיע לאחר תוך 30 יום וכי מאחר ואני נמצאת בלחץ של זמנים היא תשתדל לעשות את כל שביכולתה על מנת לספק את המוצר בהקדם. (בניגוד למה שמצויין בחשבונית שם מצויין 30-45 ימי עבודה שבהתאם לכללי החברה מדובר בכ- 3 חודשים!!! אציין כי נתון זה לא נמסר לידיעתנו ביום הרכישה!)
בתאריך 31.10 ילדתי ובעלי התקשר על מנת לראות באיזה מצב הארון נמצא נמסר לו משירות הלקוחות, כי המוצר בשלבי הכנה. לאחר כחודש מיום ההזמנה שוב התקשרנו ואמרו שהמוצר בהכנה. לאחר כחודש וחצי עד חודשיים התקשרתי לסניף ודיברתי עם נציגה מהסניף שביררה לי באיזה מצב נמצא המוצר ואמרה לי כי המוצר הוא רק בשלב הטכני משמע, עדיין בשלב השירטוטים ומחכה לאישור !!!!!!!!!!!!!!!! ז"א עדיין לא התחילו לעבוד עליו.
אני התעצבנתי מאוד הסברתי לה את מצב בו אני נמצאת עם תינוק בן מספר שבועות ללא ארון ואחרי חילופי מילים קשות הובטח לי כי המוצר יגיע ב- 23.12.2010 . פרט נוסף שחשוב לציין כי בוצעה הזמנה נפרדת לידיות מאחר ולא אהבנו את הידיות שהחברה מספקת. במהלך השיחה עם עם הנציגה היא אמרה לי שהיא תברר מה קורה עם הידיות ואחרי כמה דקות היא התקשרה אלי ואמרה שהכל בסדר. שבועיים לפני קבלת המוצר התקשרו אלי מהמפעל ואמרו כי המוצר יגיע בין השעות 16:00-18:00.
ביום האמור, התקשרנו שוב לסניף שהפנה אותנו למרכיב. המרכיב טען כי אין לו את הידיות ולכן הוא לא יכול להרכיב עד שנברר מה קורה עם הידיות. בנוג לזמני ההרכבה הוא אמר בין 16:00-20:00 לא כפי שהובטל בשיחת הטלפון. (הסברתי למרכיב כי באותו היום אני חוגגת יום הולדת עם משפחתי וכי אודה לו אם יוכל להגיע כמה שיותר מהר והוא אמר שישתדל. בסופו של דבר הוא הגיע בחמישה לשמונה!!)
נאלצתי להתקשר 5 פעמים !!!!! למשרד עד שבסופו של דבר מישהי הודתה ששכחו להזמין את הידיות!!!!!!! ושהם מוכנים לבטל את ההזמנה. (ממש תודה להם ). מאחר והייתי בלחץ כי לא היה לי מקום לאחסן את בגדי הילד שלי והבגדים היו זרוקים בין הארונות שלנו החלטתי לבטל את הזמנת הידיות ולרכוש בעצמי.
בסופו של דבר: המרכיב הגיע בשעה 20:00!!! הארון הגיע אך לא בהתאם לצבע שהזמנו ולא בהתאם למספר המגירות שהזמנו. איכות הארון היא ירודה יחסית למחיר ששולם (יכולתי כבר להזמין ארון ביםפו במחיר הרבה יותר זול)
טרם קיבלתי את הזיכוי, ומנהל הסניף עדיין לא חזר אלי למרות שביקתי מהעובדת כמה וכמה פעמים למסור לו שיתקשר אלי.

מה שבטוח הקנייה הבאה שלי ממש לא הולכת להיות ב-5 נגרים ואני שוקלת תביעה משפטית על עוגמת נפש ואי קבלת המוצר שביקשתי.
ראו הוזהרתם!!!!
בתאריך 23.12
קבלת מוצר שלא בהתאם למה שהוזמן סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה