פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית מועד התקנה ללא ידיעתנו וזלזול מוחלט בלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים רכשנו מיטת נוער בסניף חיפה בתאריך 5/10/10.

עברו חודשיים ולא יצרו איתנו קשר לתיאום מתקין. התקשרנו לברר, ונאמר לנו כי ההזמנה בסטאטוס תיאום, ותיאמו לנו לעוד חודש את בוא המתקין, בהסבר כי קיים עומס על המתקינים.

הגיע סוף סוף היום המיוחל, ומתקין אין!

התקשרנו לשירות הלקוחות, שאמור לתת שירות ללקוחות כנראה, ובחורה בשם ענבל הסבירה לנו שהתקשרו אלינו ביום חמישי להודיע לנו על דחייה ולא השבנו, ולכן קבעו לנו התקנה ל7/1/11.

אז קודם כל, 65 ימי עסקים שהתחייבתם עליהם יעברו ויחלפו להם מחר.

דבר שני, לא מקובל שמתקשרים ללקוח פעם אחת, ואם אין מענה קובעים לו תאריך חדש מבלי ידיעתו.

הבעיה העיקרית היא, שהתאריך הנ"ל כלל וכלל לא מתאים לנו, וכאשר הסברנו לענבל כי לא נוכל לקבל את הסחורה בימי שישי, הציעה לנו תאריך אחר 14/1/11, שיוצא גם כן ביום שישי, כאילו לא שמעה ולא הקשיבה לדברינו.

ואנו כה מתפלאים שחברה מכובדת וגדולה כמו 5 נגרים מסוגלת להוציא אנשים שלווים בדרך כלל משלוותם!

מי אמור לשאת בתוצאה של האיחור באספקת הסחורה?

האם יש מישהו שמודע לבעייתיות שהאיחור יוצר? כמו למשל, איפה הילד יישן בינתיים?

מדוע לא דואגים ליידע את הלקוח על הדחייה ועל התאריך החדש ולוודא שאכן הוא מתאים?

מדוע אין אפשרות לדבר עם אחראי בטלפון ולנסות להגיע להסכמה, במקום לשמוע פקידה בחוסר תשובות או בתשובות שלא לעניין, וגרוע מכך, להשאיר אותנו על הקו להמתין בגלל חוסר יכולת להתמודד?

אנחנו דורשים טיפול ראוי ותשובות עוד יותר ראויות לשאלות שנשאלו, וכן קבלת הסחורה בהקדם ובזמן נוח לנו, ומקווים שתיקחו אחריות על עוגמת הנפש שנגרמת לנו.


מכתב זה נשלח לפני יומיים במייל וגם בפקס, ועדיין ממתינים לתגובה...
כמו כן, פנינו לסניף בחיפה בניסיון לקבל עזרה, ועדיין מחכים שיחזרו אלינו.
אנא התייחסו בדחיפות ובבהילות למקרה הספציפי, מכיון שאנו עלולים להגיע בקרוב למצב שלילדנו לא יהיה היכן להניח את ראשו!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום מועד התקנה קרוב מאד לשביעות רצוננו פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה