פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יד חרוצים 14 נתניה-הנהלה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 09/2010 רכשנו ארון מחברת חמישה נגרים-סניף עפולה, הארון הגיע בסוף אותו החודש ולאחר שהורכב ראינו שהארון פגום (כל דפנותיו עם גומי ויש שריטות על דלת הארון) כמו כן הארון הגיע ללא ידיות. מתאריך זה ועד היום פנינו אין ספור פעמים הן לשירות לקוחות והן לסניף ללא כל מענה מצידם,אף שלחנו מכתב למנכ"ל החברה ומס' מיילים למנהלת שירות הלקוחות. כל פעם מבטיחים לנו שיבואו להחליף את הארון ובאותו יום תמיד צצה לה בעיה חדשה. הארון עומד עדיין ריק ואנו ממתינים.
מעולם לא זכינו לזלזול כזה מצד חברה לה שילמנו ממיטב כספנו,לא ייתכן שנחכה 4 חודשים לארון מבלי שנזכה לאיזשהו יחס ושירות מצד החברה.
הפעם האחרונה שהמתקין היה אמור להגיע היה ביום שישי 31/12 הוא כמובן לא הגיע. מאז פנינו שוב לסניף ושלחנו שני מיילים למנהלת שרות הלקוחות, אף אחד לא טרח אפילו לחזור אלינו ולבדוק מה קורה ולהגיב על התלונות. הגענו למצב של חוסר אונים מוחלט מול הזלזול והחוצפה של חברת חמישה נגרים.
עלבון, סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה