פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות על מוצר שנפגם נושא התלונה:
גרינברג הלוי חגית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏05 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ממתינה כארבעה חודשים לתיקון רהיט שנשבר.פניתי לשירות לקוחות בגין שבר של 'קושרת' שנגרם במיטת נוער. עדיין בטווח האחריות, הקושרת נשברה תוך פתיחת המיטה התחתונה.
כשפניתי לשירות לקוחות נקבע לי תאריך לתיקון ב- 8.12.10 ( שבועיים מתאריך פנייתי הראשונה)יום לפני הגעת המתקן הודיעו כי לא יגיע מפאת מחלה – קורה.
את התאריך החדש לתיקון קיבלתי במקרה כשפניתי שוב לשירות לקוחות ואז התברר לי כי נקבע תאריך חדש ל-5.1.1.11 כלומר כחודש מאוחר יותר. אני 'נענשת' עקב מחלה של מתקין? אם מבטלים תאריך לתיקון מחובתם לעשות מאמצים לספק את השירות הכי מהר ולא לדחות אותי עד שיזדמן מישהו לכיוון צפון.
אני לקוחה ותיקה שלהם, רכשתי עד היום מס' רהיטים ב-5 נגרים (ארון, מיטה, חדר לימודים ולאחרונה גם חדר נסיכות מעץ מלא) תוך אמונה שאני משלמת מיטב כספי על מוצרים איכותיים ושירות מעולה, אך כנראה התבדיתי...
ביום ד' הקרוב (15.12.10) יבואו להרכיב את החדר החדש שהזמנתי.
בראיה ניהולית טובה ,זו הייתה יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשלוח קושרת חדשה למיטה הפגומה, אך כשביקשתי זאת מנציגת השירות, אושרי, נעניתי- " לא, אני שירות סיבית, אין לי קשר לעץ מלא".
את מי מעניין סיבית/עץ מלא? אני רכשתי מ-5 נגרים. תתחילו לנהל את השירות בהתאם לצרכי וטובת הלקוח ולא שום שיקול אחר.
אם המתקין היה צריך להביא קושרת לתאריך המקורי שנקבע לי 8.12.10 הקושרת אמורה הייתה להיות מוכנה, למה לא לשלוח אותה עם המרכיבים של הריהוט החדש?אין להם בושה, מיטה מקולקלת ,ברגים חשופים, אני עם ילד קטן בבית הדבר מהווה עבורו מפגע בטיחותי ,לא מדובר בתקלה אסטטית בלבד!
כשפניתי שנית , נענתי שעלי לפנות לבלה, מנהלת שירות לקוחות, בפקס או במייל. כתבתי לה ב-13.12.10 מייל עד היום לא חזרה אלי, כשפניתי שוב ענתה אחת הפקידות שבלה לא מקבלת שיחות טלפון וכשיהיה לה זמן היא תחזור אליך.
בינתיים הגיע ה-5.1.11 המתנתי למתקין /טכנאי אשר לא הגיע וגם לא הודיע על כך שלא יגיע. יצאתי לחצי יום חופש מהעבודה ובסוף לא קיבלתי את השירות כשפניתי למחרת לחמישה נגרים נתנו לי תאריך חדש ל-2.2.11 כלומר 4 חודשים מיום הפניה הראשונה.פשוט בושה שקיימת חברה כזו, לפקידות אין באמת מושג מה זה לשרת לקוחות ולגרום להם להיות שבעי רצון, יש בעיה ניהולית קשה בחברה הזו עושה רושם שהמובילים והמתקינים מנהלים את החברה וכולם צריכים להתפתל מול לקוחות לאור מעשיהם.אני הולכת לבטל צ'קים שעוד אמורים להפדות על ידם מאחר ואין לי ביטחון במוצר ובחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של המיטה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה