פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר ש"אכלנו מרורים" מחברת 5 (חמישה) נגרים, רציתי להזהיר את הרוכשים הפוטנציאלים הבאים...
הזמנו שולחן, כוורת, ומספר פריטים נוספים. רכשנו את המוצרים בחברת 5 נגרים, וזאת בגלל שמה ההולך לפניה, אך מצאנו את עצמנו מאוכזבים מאוד.
מועד האספקה נקבע לאחר 3 חודשים. בבוקרו של יום שלישי שבו קבעו לנו פינינו את החדר לקראת ההרכבה, אך לצערנו התקשרו משירות הלקוחות להודיענו שהמתקין חולה ולא יוכל להגיע. שיהיה בריא! קיבלנו את הידיעה בהבנה. קבעו לנו ליום שישי. שוב פינינו את החדר. הגיע המתקין. במהלך ההתקנה הוא גילה שהכוורת לא הוכנה במפעל לפי ההזמנה. טוב, קורה...! אבל לאחר שהמתקין הלך גילינו עוד מספר ליקויים ופגמים בהרכבה של השולחן והשידות. למשל, לשידות חובר גב שלא מתאים בגודלו, מה שמנע משידה על גלגלים לנוע. מה חשב המתקין? שלא נגלה זאת?
ביום ראשון התקשרנו לשירות הלקוחות. יש לציין שכל שיחה נענית לאחר חיוגים רבים וחוזרים, וזמן רב של המתנה על הקו. ואם הנציגה האחראית לא יכולה לענות, מבטיחים שהיא תחזור... אבל תשכחו מזה! בלי חייגן אוטומטי שעובד שעות לא ניתן להשיגם! אף אחד לא חוזר אלייך!
לאור הליקויים בהתקנה ביקשנו מתקין אחר, נענינו בשלילה. קבעו לנו שוב את אותו המתקין ליום שני אחה"צ בין 16:00-18:00. יצאנו כמובן מוקדם מהעבודה וחיכינו וחיכינו אבל המתקין לא הגיע!, לא התקשר! ולא ענה לטלפונים! ביזיון!
למחרת בבוקר התקשרנו שוב לשירות הלקוחות. כמובן שאף אחד לא התנצל! התירוץ היה, שהמתקין שכח את הטלפון שלו. הייתם מקבלים כזה תירוץ עלוב? ביקשנו שוב מתקין אחר (לאור הפאשלות בהתקנה וחוסר ההגעה במועד שנקבע). וביקשנו שיתאמו לנו הפעם בשעה שנוחה לנו, מכיוון שנאלצנו לבזבז חצי יום עבודה בהמתנה לשווא. כמובן שזה לא עניין אף אחד. ביקשנו לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות, אבל אליה ניתן לפנות רק בפקס. שלחנו פקס, אך כמובן שלא נענינו. מכאן ואיילך נתנו לנו את ההרגשה שעניין ההתקנה הוא בעיה שלנו בלבד... הם יכולים לקבוע לנו רק בימי רביעי, ורק באמצע היום. למה רק בימי רביעי? כי בימי רביעי מטפלים בתקלות. אמנם היו תקלות בהתקנה, אבל חוץ מזה לא סיפקו לנו את כל ההזמנה-זה ממש לא מעניין אותם!
ניסינו גם לדבר עם הנציגה שאצלה הזמנו את החדר, אבל היא טענה שאין זה עניינה-היא לא שירות לקוחות! המרדף הטלפוני אחרי שירות הלקוחות התיש אותנו ולבסוף קבענו ישירות עם אותו המתקין הבעייתי. ישבנו עם "שבע עיניים" ודאגנו שיתקין לפי הנדרש ויטפל בליקויים. יש לציין שאת התקנת הכוורת הוא התכוון לבצע ללא פלס. השימוש בפלס לבסוף נעשה רק לאחר בקשתנו...
היחס המזלזל, הסחבת, והסיוט המתמשך בניסיון לקבל מענה משירות הלקוחות, גרמו לנו לאובדן של הרבה שעות יקרות, להרבה עצבים, ולעוגמת נפש.
כל מה שיש לנו לומר זה רק להזהיר את הפראייר התורן הבא, ולהצטער על כך שלא היינו מודעים לאתר הזה לפני הקניה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה