פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת סחורה ויחס מחפיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שתואמה לי הרכבה , כמובן שהמתקין לא הגיע ולא טרח להודיע .
היות והיה יום שישי וכמובן שהבנות שלי ישנו על מזרנים (לא סימפטי בימי החורף)
התקשרנו יום ראשון להלין על המצב וקיבלנו יחס מחפיר הן מהמוביל והן משירות הלקוחות . עד לרגע זה אני ממתין לתשובה מתי יגיע המתקין
חבל שחברה שמתיימרת להיות מובילה בשוק לא עומדת בהתחייבות שלה ללקוח
וגרוע מכך שהגוף שאמור להגן עלינו ( שירות לקוחות)מתנער ולא יודע לתת תשובות חותכות ועיניניות

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה