|
|
|
|
|
|
אי הגעת מתקין |
נושא התלונה: |
ליבוביץ ניר |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נקבעה לנו התקנה לתארים 04.03.11בין השעות 08.00-12.00 .
מהבוקר חיכיתי למתקין ולא קיבלתי שום הודעה על כך שהוא לא מגיע.בשעה 10:00 התקשרתי לסניף חיפה ואמרו לי שהם לא מצליחים להשיג את השירות לקוחות על מנת לתת לי תשובה אם בכלל מגיע המתקין. עד השעה 13:00חיכיתי וכמובן שאף אחד לא הגיע ואף אחד לא צלצל.
כל הנסיונות שלנו להשיג את שירות הלקוחות לא הצליחו ונותרנו מאוכזבים.
העיקר בטלפון אמרו שאי אפשר לתאם התקנה עד שלא סוגרים תשלום, הגיע הזמן שקודם תתקינו ואז תקבלו תשלום.
ללא ספק זו הקניה האחרונה שלנו ברשת חמישה נגרים
|
בזבוז זמן וסכף |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|