שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערי אני מעלה את תלוונותיי בכתב לאחר שכבר נואשתי מטלפונים והתכתבויות במייל עם בלה משירות הלקוחות. אנו בהתכתבות ממושכת, החדרים של שני בניי כבר הורכבו אצלנו לפני חמישה חודשים (לאחר שנקבעו לנו פעמיים מועדי הגעה ולא הגיעו ואף לא טרחו להודיע שלא יגיעו), הוצע לנו פיצוי מגוחך למדיי - שידה חדר שחר ששווייה כ 150 ש"ח למיטב זכורני, פיצוי שכלל לא מחפה על איבוד שני ימי עבודה של בעלי אך למרבה האירונייה נקבע מועד להגעת פריט הפיצוי, אך הפלא ופלא לא הגיעו ביום זה כפי שנקבע, יצרנו קשר עם המתקין שכן כבר יש לנו את הנייד שלו, והוא אומר שכלל אין לו בלו"ז הגעה אלינו והשידה בכלל לא מוכנה, יצרנו שוב קשר עם בת אל מהסניף ושוב נקבע מועד חדש, שאלתי אותה בציניות כמובן מדוע קובעים תאריך אם ממילא לא מגיעים, אך תשובה - איין !!!! בנוסף כבר חצי שנה בלה אמורה לברר בנוגע להמשך הפיצוי (כריות חדש שחר) אך כנראה שלעולם לא נקבל תשובה לנושא זה. חבל שכך הם פני הדברים בחברה כמו שלכם. חברים ומכרים שנכנסים ומתלהבים מהחדרים שואלים מאין רכשנו אותם ואני מייד אומרת להם שלא יעזו להתקרב לחברתכם. אני מרוצה מהחדרים אך אם הייתי יודעת שכרוך בכזו מסכת של עינויים לא הייתי רוכשת מכם לעולם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|