פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת הזמנה ששולמה במלואה בזמן הנקוב בחוזה נושא התלונה:
אברמוביץ מוטי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/11/10 ביצענו הזמנה בסניף חיפה, אצל מעצבת בשם אנה זלסקי (שהייתה שירותית, אדיבה ומאוד מקצועית) – ארון שתי דלתות לבתנו בת השנה וחצי. אז שילמנו מקדמה של 538 ₪. בחוזה ההזמנה (המצ"ב בזה) נכתב כי מדובר בזמן אספקה של 45-65 ימי עבודה , זמן סביר לכל הדעות כאשר מדובר במוצר אחד, לאחר שהבנו שעד אמצע פברואר (10 לפברואר – 65 יום, בהתחשב בחמישה ימי עבודה בשבוע ) הארון יותקן בביתנו.
לאחר יום אישרנו את ההזמנה, וכעבור כמה ימים התקשרו מהנהלת החברה וביקשו שנסדיר את שאר התשלום היות שמבקשים לתאם עבורנו התקנה. שלמנו בכ"א ותיאמנו עם הבחורה איתה דיברנו תאריך הגעה והתקנה לאמצע חודש ינואר.
ימים בודדים לפני ההגעה התקשרו משירות הלקוחות והתנצלו כי לא יוכלו להגיע בתאריך הנקבע היות ויש מחסור בחומר הגלם , צבע השמנת שאותו ביקשנו כצבע הארון.
קיבלנו את הדחייה היות שאכן מדובר במסגרת הזמן שנקבעה ונכתבה בחוזה, ותיאמנו מועד מאוחר יותר – 21/2.
יום לפני מועד זה התקשרו ממשרד חמישה נגרים להודיע כי קיים עיכוב עם האונייה.
הרי ידוע לכל שבחברה החורטת על דגלה שירות איכות ועמידה בסטנדרטים גבוהים לא יכולה להרשות לעצמה הודעה שכזו.
האם רק יום לפני התקנה יודעים שיש בעיה עם האונייה? הלא שכן בין הגעת האונייה לנמל בישראל לבין התקנת הארון לא חולפות רק 24 שעות, יכלו להודיע ולהתריע לפני על הצפי לעיכוב.
לא מדובר על צבע נדיר או לא שגרתי ולא יתכן מצב בו חברה כל כך גדולה כמו חמישה נגרים לא מעמידה לרשות עצמה מלאי מספק ומניח את הדעת.
כרגע אנחנו הלקוחות, ללא ארון, חסרי אונים וללא כל תשובה מחברת 5 נגרים עד היום לאחר פנייתנו הטלפונית ביום בו הודיעו כי לא יגיעו להתקין את הארון.
עלבון סוג הנזק :
ביטול ההזמנה והחזר כספי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה