פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום,אי הגעה למתן שירות ובדיקת הנזק וזאת לאחר תיאומים חוזרים!!iv נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,

בחודש דצמבר הזמנתי בחנותכם בחיפה רהיטים שכללו שולחן כתיבה,שידת מגירות, שידת מיטה וכוננית מדפים.
יומיים לפני ההתקנה המיועדת התקשרתם לבטל את הגעתכם.
כאשר הגיעו סופסוף הרהיטים הזדעזעתי מהתוצאה. הן של רמת הרהיטים והן של ההרכבה הבלתי מקצועית בעליל לא כמו שציפיתי לקבל מחברה בעלת שם כמוכם.

-רגלי השולחן עקומות ולא מחוברות כראוי, מרקם העץ פגום והחומר פצוע בקצותיו.
-המשטחים מלוכלכים בדבק, בעיקר בשוליים, המגירות מורכבות עקום ולא אוזנות.
- מוטות הנירוסטה חלקם מט וחלקם מבריקים ולא נראים מאותו סוג.

פניתי לשירות לקוחות במרכז.פעמיים תואם איתי מועד שבו יגיע אלי מבקר איכות והאדם לא הופיע - וזאת ללא שום הודעה!! פיניתי מזמני היקר לחינם וחיכיתי לו שעות אך לשווא!
יום לאחר שלא הגיע בפעם השנייה, התקשר ואמר שיתאם איתי מועד חדשת אך גם הטלפון הזה טרם הגיע ואני לא ממש מופתעת....
נמאס לי מהיחס והסחבת וממש מאוכזבת מהאיכות. שילמתי מחיר יקר עבור ריהוט מאכזב ביותר. הגעתי למצב שבו אני מתחרטת על הבחירה שלי ב5 נגרים.
צר לי אך לא אוכל לקבל את הרהיטים כפי שהם.
אני דורשת מכם להחליפם ולקבל פיצוי כספי על הזמן שביזבזתי בהמתנה
או לקבל את הכסף בחזרה ולהחזיר לכם את כל הריהוט.

אתם מתיימרים לספק רהיטים טובים וגם שירות. חשבתי שקניתי בחברה המכבדת עצמה ומפרסמת עצמה כחברה מובילה ברהיטי נוער.

אני מקווה כי תצדיקו את פרסומכם ותיקחו אחריות על הסחורה היוצאת ממפעלכם.
אני ממתינה לתשובתכם והתייחסותכם המיידית.


בברכה, גל
נזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כל הסחורה והחזרתה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה