|
|
|
|
|
|
אי עמידה בלוח זמנים,זלזול בלקוח אי קבלת הזמנה |
נושא התלונה: |
יום שני 21 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
איחור בקבלת הסחורה זילזול בצורה שלא תיאמן ממש ביזיון, אנחנו מחכים יותר מחודשיים . תאריך הקניה 10 1 11 עברו יותר מחודשיים והתקשרו היום21-3-11
להודיע שההתקנה תתבצע ב 4-4-11 ביקשתי מטלפנית לדעת למה לוקח כל הרבה זמן לרהיטים שהזמנו לא רק שלא קיבלתי תשובה היא צעקה עליי
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|