פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שרות מינמאלי אי הגעה במועד שנקבע פעמיים ואי מתן שרות נושא התלונה:
וקנין אריאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.11.10 רכשנו אצלכם בסניף ר"ג ארון + פינת לימודים בהתאמה אישית מס' הזמנה 70503615 תמורתו שלמנו סך 7500 ₪ .
ואכן בתאריך 7.2.12 קיבלנו את המוצר אולם מיד הבחנו במספר בעיות:
א. הדלתות האמצעיות בארון לא נסגרות טוב וגרמו לשפשוף בתחתית הארון.
ב. שתי מגירות אמצעיות לא "נוסעות" טוב אלא נתקעות אחת בשניה.
ג. מכה בשולחן פינת הלימודים וכן חיתוך לא מדויק בעליל.
ד. התקנה במקום לא כמוזמן של דלתות פינת הלימודים.

לאחר פניה לשרות לקוחות שלכם שלקח המתנה של יותר מ40 דק' כל פעם
הובטח לנו שהעניין יטופל בהקדם אולם למרות הגעתו של המוביל בשם "אלי" ולאחר בדיקה שלו הוא טען שהבעיה בייצור ואין באפשרותו לסדר זאת.
לאחר שיחה נוספת איתכם ששוב כללה המתנה עד המענה של 40 דק' ויותר תואם איתנו מועד להגעת המוביל ולסידור התקלה המועד שסוכם היה לתאריך 6.3.11 אולם בתאריך זה וגם לאחר מכן לא הגיע אף אחד והחמור מכל גם לא עדכנו אותנו בביטול ההגעה ולא התקשרו לתיאום מועד אחר ,
וכן למרות מספר פניות נוספות לרכזת שירות לקוחות בשם "בת אל" והשארת מספר רב של הודעות בבקשה לחזור אלנו לקבלת שרות ראוי והגון הנציגה לא טרחה לחזור אלנו במשך מספר ימים.
לכן בעיקבות שירות לקוי שמתחת לכל ביקורת ברצוננו לתבוע אתכם לתביעות קטנות על כל היחס המחפיר הנ"ל ועל מוצר לקוי וכן על אי הגעה במועד לאחר תיאום עם לקוח .

ברצוני לקבל התייחסות מכם בהקדם לפני נקיטת צעדים נוספים מצידנו !

בתקווה לשירות הגון במקצת
חיים וקנין 0548479419
עלבון עגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה