פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה ואי הגעת מתקין להחליף את הסחורה כפי שנקבע מולי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היי,
ב-4.1.2011 רכשתי עבור בני חדר שינה בסניף 5 נגרים בחיפה שילמתי 5600 ש"ח כולל הרכבה והתקנה, היו אמורים להגיע להתקין את חדר השינה ב-26.02.2011 אך יום לפני הודיעו על דחייה הגיעו לאחר דין ודברים מול שירות הלקוחות שמסרו לי כי אני לא יותר טובה משאר הלקוחות שלהם התקנה ל-1.3.2011 אכן הגיעו אך המתקין שבר חלקים אם לא את רוב החלקים של הארון והמיטה הגיעה גם היא קצת פגומה לאחר שיחות לא מועטות מול שירות הלקוחות ומול מנהלת שירות הלקוחות בלה נמסר לי כי יגיע מבקר איכות שהגיע וק כי המתקין הרס את הסחורה נקבע לי לאחר מס' ימים הגעה להיום ה-23.03.2011 אך בשעה 11:15 טלנה אנה משירות לקוחות להודיע כי המתקין אינו מגיע מכיוון שלא הגיע לעבודה היום! המתקינים מתחיים לעבוד בשעה 8:00 בבוקר וההתקנות נקבעות גם לשעות הוקר כשאר לא הסכמתי לכך היא אמרה שתבדוק ותחזור אליי אך עד עכשי לא טלפנו ולא טיפלו בתלונתי... על מה שילמתי הובלה והרכבה??? על מה שילמתי 5,600 ש"ח על חדר שינה פגום!?! שירות גרוע ביותר, אם כך עובד השירות לקוחותשם עדיף לסגור את שירות הלקוחות ואת "המעצמה" שנקראת 5 נגרים פשוט בושה!
בזבוז זמן, כספי! סוג הנזק :
הגעה מידית לקבלת הריהוט החדש והחזר כסי עבר ההובלה וההרכבה. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה