פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעמיים ביטול אספקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.2.2011 קנינו בסניף ראשלצ ארון, מיטה ושוחלן כתיבה. לאחר כחודש תאמו איתנו אספקה. יום לפני המועד (10.4) התקשרו משרות לקוחות וטענו כי יש בעיה עם אחד הצבעים שהזמנו ולכן האספקה נדחית וקבעו תאריך חדש (18.4). גם הפעם יום קודם בסוף יום עבודה התק'שרו משרות לקוחות וביטלו את האספקה באותה תואנה. בקשתי לדבר עם מנהלת שרות לקוחות אך נאמר לי שכבר סוף יום ואין עם מי לדבר. בקשתי שיחזרו אלי ולא חזרו. למחרת לאחר מספר טלפונים הצלחתי לדבר עם ליאת אחראית אזור ראשלצ וביקשתי לבטל את העיסקה אך היא טענה כי זה בלתי אפשרי. אחרי חג הפסח ניסיתי לדבר עם מנהלת חנות ראשלצ אך היא היתה עסוקה ולא חזרה למרות שפניתי פעמיים והבטיחו לתחזור אלי.
עד לרגע זה לא הצלחתי לדבר עם משהו בכיר שיתן לי הסברים ויבטל את העיסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה