פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו חדר ב 5 נגרים ,היינו אמורים לקבל אותו ב 26\5\11 בין השעה 13- 16 בצהריים , אני ואשתי יצאנו מהעבודה בשעה 12:45 כדי להיות בזמן וכתוצאה מזה הפסידה אשתי 720 ש"ח כי היא עובדת לפי שעה , הפועלים באו להרכיב את החדר בשעה 18:30 בערב ונשארו עד 23:00 בכך הילדים לא יכלו לישון מוקדם כדי לקום לבי"ס ואנחנו היינו מוטשים ועייפים וחיכינו בקוצר רוח שהם יסיימו , וכל זה ושתי דלתות של הארון לא התאימו מבחינת מידות אז הרכיבו דלת ולקחו השנייה ,וקיבלו עבור עבודה כזו 2000 ש"ח, למחרת קמנו לראות את החדר, המגירות לא נסגרות טוב, דלתות הארון מלמטה סגורים היטב ומלמעלה יש פער של 1 ס"מ ,יש מכה בדלת הארון ,כלומר עבודה מגעילה ולא שווה פנינו לחברה והתשובה שלהם הייתה שהם יישלחו דלת חדשה ומישהו שיתקן את הדלתות והמגירות ב 12\6\11 , כלומר קיבלתי את החדר חודשיים לאחר ההזמנה וצריך לחכות עוד שבועיים למה שנקרא מצידם תיקונים ,למרות ששילמנו כסף רב עבור הפריט שקנינו לא קיבלנו את התמורה שציפינו לה לא מבחינת איכות ולא מבחינת עבודה וכמובן לא מבחינת שירות ,חוויה שהיתה אמורה לשמח אותנו הפכה לסבל ועוגמת נפש לכל המשפחה,
האם 2000 ש"ח הוא סכום הגיוני עבור הובלה והרכבה? ואם אני מביאה הצעת מחיר מ2 נגרים על ערך החדר יספיק וישמש כמידע מספיק לתלונה בבית משפט ? שילמתי עבור החדר 16000 ש"ח ו2 נגרים אמרו שהחדר לא מצדיק את המחיר מבחינת החומר והאיכות
עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה