פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכנון לא נכון של שולחן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד ההסתדרות 20 צ'קפוסט כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.1.11 הזמנו שולחן מיטה וכוננית במידות מיוחדות בסניף 5 נגרים חיפה (שד 'הסתדרות 20 צ'קפוסט) אצל המעצבת ומנהלת הסניף אניטה. היא תכננה לנו שולחן באורך 90 ס"מ ולא טרחה לציין שהמיפתח לכסא יוצא קטן וכסא סטנדרטי לא יכנס לשם. כשקיבלנו את כל הרהיטים (באיחור של 4 שעות) היו "פגמים" קטנים כמו דפיקות בדופן הכוננית ובמיטה ובמגירת השולחן. כמו כן מתחת לשולחן אי אפשר היה להכניס כסא. כשהתלוננו לאניטה שהיתה צריכה לידע אותנו בעת תכנון השולחן ולמצוא פתרון למיפתח (כמו תכנון מגירות צרות יותר) היא טענה שזה לא באחריותה ושאנחנו צריכים להשתתף בעלות תיקון (200 ש"ח מתוך 500) ועל עלות ההתקנה היא תוותר (180 ש"ח). שרות לקוחות טיפלו רק בפגמים ברהיטים אבל לגבי השולחן אמרו שזה ביננו לבין המעצבת. בקיצור- העבירו אותנו מאניטה לשרות לקוחות כמה פעמים ולבסוף אניטה צעקה עלינו בטלפון, דיברה מאוד לא מכובד וצרחה שגם את עלות ההתקנה נשלם (סה"כ 380 ש"ח). לא עזרו מיילים שנשלחו למנהלת שרות לקוחות בלה ולמנהל 5 נגרים יורם- פשוט התעלמו מאיתנו! קיבלו את הכסף, פשלו והתעלמו! ועכשיו אנחנו תקועים עם שולחן לא שימושי אחרי ששלמנו להם הכל.
כספי סוג הנזק :
הארכת השולחן מאורך 90 ס"מ ל- 100ס"מ על מנת שיכנס מתחתיו כסא סטנדרטי (המפתח יהפוך מ-45 ל55 ס"מ) ללא עלות נוספת מצידנו פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה