פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב בכרטיס אשראי למרות ביטול עסקה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5.11 ביצעתי עסקה של רכישת מיטה בחמישה נגרים סניף ראשל"צ בסך של 2900 שקלים ובתשלומים, יום למחרת הודעתי על בקשתי לביטול העסקה בפקס ובמייל ,הובטח לי ע"י מנהלת הסניף קרן כי העסקה תבוטל אך למרות פניות חוזרות ונשנות גם לשירות הלקוחות הדבר לא נעשה.
כספי סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן,מנהלת סניף ראשל"צ שם ותפקיד:
שלומית שלום,

אני מכבדת את בקשתך לביטול. וכפי שסיכמנו, יצאה בקשת ביטול האשראי לחב' האשראי איתה רכשת-ויזה.
את יכולה לקבל במקביל את העתק הטופס לנ"ל,אם תרצי להגיע
אלינו לסניף,ו/או לקבל העתק בפקס/מייל.

לשרותך תמיד,
5-נגרים.
תגובה:
אין תקלה/בעייה כלל.
ניתן להיות עימנו בקשר טלפוני(לא בשרות לקוחות-אלא בסניף),טרם פנייתך כאן,לקבלת המידע.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה