|
|
|
|
|
|
רמאות - אספקת מוצר לא על פי ההזמנה , חוסר תגובה הולמת לבקשת החלפה |
נושא התלונה: |
יום שני 18 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מיטת נוער , עם מזרון בעובי 18 ס"מ. ביום האספקה הגיע להפתעתי מזרן דק בעובי 14. הובטח שמחר יקבעו איתי תאריך להחלפה. בפניה לשרות הלקוחות התברר שאין מזרן 18 במלאי - איש כמובן לא הודיע לי על כך מראש, מה שבהחלט נותן תחושה של נסיון הונאה מכוון ולא של טעות מקרית במחסן . כנראה חשבו שלא אשים לב . במשך שבועיים אני רודפת אחרי שרות לקוחות לקבלת מענה מתי מחליפים לי את המזרן למזרן עליו שילמתי- הבטחות של "מחר נחזור וכדומה " שוב ושוב. אני עדיין עם המזרן הלא נכון ללא תשובה.
|
וגם זלזול , אובדן זמן |
סוג הנזק : |
קבלה מיידית של מזרן 18 עליו שילמתי +פצוי על הזלזול ועוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|