פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות - אספקת מוצר לא על פי ההזמנה , חוסר תגובה הולמת לבקשת החלפה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מיטת נוער , עם מזרון בעובי 18 ס"מ. ביום האספקה הגיע להפתעתי מזרן דק בעובי 14. הובטח שמחר יקבעו איתי תאריך להחלפה. בפניה לשרות הלקוחות התברר שאין מזרן 18 במלאי - איש כמובן לא הודיע לי על כך מראש, מה שבהחלט נותן תחושה של נסיון הונאה מכוון ולא של טעות מקרית במחסן . כנראה חשבו שלא אשים לב . במשך שבועיים אני רודפת אחרי שרות לקוחות לקבלת מענה מתי מחליפים לי את המזרן למזרן עליו שילמתי- הבטחות של "מחר נחזור וכדומה " שוב ושוב. אני עדיין עם המזרן הלא נכון ללא תשובה.
וגם זלזול , אובדן זמן סוג הנזק :
קבלה מיידית של מזרן 18 עליו שילמתי +פצוי על הזלזול ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה