פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה פגומה וחלקית + אי הגעה להתקנה מבלי להודיע נושא התלונה:
ניסן לימור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו שני חדרי ילדים (מיטה, ארון ופינת כתיבה), הגיעו להתקנה ב- 8.8.11 עם חלקים פגומים ולא מתאימים. עשו עבודה חלקית בלבד ולא יפה במיוחד. הבטיחו לחזור ב- 14.8.11 לסיים את העבודה. משם זה נדחה ל- 16.8.11 ביוזמת החברה - לא רק שלא הגיעו, גם לא התקשרו לבטל ולא לקבוע מועד חדש!! הבטיחו שהאחראית תחזור אלי, העבירו להנהלה - וכלום לא התרחש! מאוכזבת מרמת המוצר, הגימור, ההתקנה והשירות המזעזע!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבוא עם פרטי הריהוט הנדרשים ולסיים את ההתקנה + להחליף חלקים פגומים פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה