פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה של שולחן כולל 2 מגירות שהגיעו רק לאחר 3 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתחילת חודש 04/11 הייתה מתואמת לי הרכבה של חדר ילדים הכוללת : 2מיטות, שולחן+ מגירות, ו- 3 מגירות ניידות .
אכן המיטות הורכבו והשולחן אך 2 המגירות של השולחן היו גדולות מהשולחן ולכן לא התאימו,כ -4 פעמים נוספות הגיע מתקין עם 2 מגירות אך הן לא התאימו בגודל,
בפעם החמישית הגיע מתקין עם שולחן חדש ו - 2 מגירות , הרכיב את השולחן ושוב המגירות לא התאימו בגודל ,
שימו לב אני כבר 5 פעמים יוצע לפחות לשעתיים מהעבודה ולא קיבלתי את המוצר,
אחרי אין סוף פניות, צעקות והתנצלויות לאחר 3 חודשים ואחרי התערבות של הסמנכ"ל החברה הגיעה בשעה טובה שולחן עם 2 מגירות תואמות.
לאחר שפניתי לחברה וביקשתי פיצוי על הטרטורים שעברתי עד התקנת השולחן והמגירות ואחרי כ 10-11 שעות שביזבזתי ולא שילמו לי שכר בגין שעות אלו בעבודה, והוצאות דלק של 5 נסיעות כל פעם מהרצליה לפתח תקוה , חברת 5 נגרים שלחה לי מתקן לעטים פיצוי , פניתי שוב אליהם אך ללא הועיל נתקלתי באוזניים אטומות שזה מה שאפשר לפצות בלבד.
נגעלתי /נעלבתי מהיחס המחפיר של נותני השירות במוקד של החברה .
ואם לזה קוראים שירות אקספרס (3 חודשים של טירטורים ) אז מעניין מה זה שירות רגיל ( שנה של טירטורים ?) ,
אני עדיין ממתין לפיצוי הולם אחרת אני ישקול פנייה לתביעות קטנות בנושא זה .

ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על שעות העבודה הרבות שאיבדתי ועל בזבוז הדלק בגין נסיעות אלו שוב ושוב פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה