התקנה של שולחן כולל 2 מגירות שהגיעו רק לאחר 3 חודשים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתחילת חודש 04/11 הייתה מתואמת לי הרכבה של חדר ילדים הכוללת : 2מיטות, שולחן+ מגירות, ו- 3 מגירות ניידות .
אכן המיטות הורכבו והשולחן אך 2 המגירות של השולחן היו גדולות מהשולחן ולכן לא התאימו,כ -4 פעמים נוספות הגיע מתקין עם 2 מגירות אך הן לא התאימו בגודל,
בפעם החמישית הגיע מתקין עם שולחן חדש ו - 2 מגירות , הרכיב את השולחן ושוב המגירות לא התאימו בגודל ,
שימו לב אני כבר 5 פעמים יוצע לפחות לשעתיים מהעבודה ולא קיבלתי את המוצר,
אחרי אין סוף פניות, צעקות והתנצלויות לאחר 3 חודשים ואחרי התערבות של הסמנכ"ל החברה הגיעה בשעה טובה שולחן עם 2 מגירות תואמות.
לאחר שפניתי לחברה וביקשתי פיצוי על הטרטורים שעברתי עד התקנת השולחן והמגירות ואחרי כ 10-11 שעות שביזבזתי ולא שילמו לי שכר בגין שעות אלו בעבודה, והוצאות דלק של 5 נסיעות כל פעם מהרצליה לפתח תקוה , חברת 5 נגרים שלחה לי מתקן לעטים פיצוי , פניתי שוב אליהם אך ללא הועיל נתקלתי באוזניים אטומות שזה מה שאפשר לפצות בלבד.
נגעלתי /נעלבתי מהיחס המחפיר של נותני השירות במוקד של החברה .
ואם לזה קוראים שירות אקספרס (3 חודשים של טירטורים ) אז מעניין מה זה שירות רגיל ( שנה של טירטורים ?) ,
אני עדיין ממתין לפיצוי הולם אחרת אני ישקול פנייה לתביעות קטנות בנושא זה .
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם על שעות העבודה הרבות שאיבדתי ועל בזבוז הדלק בגין נסיעות אלו שוב ושוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|