שירות מחפיר ומוצרים שבורים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.07.11 הגיע מתקין של 5 נגרים להתקין מיטה, פינת עבודה, ושידה.
המתקין הגיע ללא מסילות, ידיות, וחלקים נוספים שהיו חסרים ולאחר שבע שעות התקנה!!! הרהיטים לא היו מותקנים באופן מלא. המתקין הבטיח שיחזור ביום שלמחרת וכמובן לא חזר. ביום ה 23.07.11 כעאשר רציתי להזיז את המיטה על מנת לנקות את החדר המיטה התפרקה והראש של המיטה נשבר. כאשר ביום ה 24.07.11 הגיע מתקין נוסף להשלים את ההתקנה נאמר לי שהמתקין הראשון שהיה אצלינו זה היה יומו הראשון בחברה ולא יודע כיצד להתקין את הרהיטים ומרוב שנסה מספר פעמים להתקין את הראש של המיטה ללא הצלחה- הראש שלה נשבר ויש צורך להזמין ראש חדש למיטה- דבר שלוקח 14 ימי עבודה.
לאחר 14 ימי עבודה נקבעה לנו התקנה ל -12.08.11 אך כמובן שהתקין לא הגיע ורק בצהרי יום שישי נאמר לנו שמתקין לא יגיע ויתאמו איתנו מועד חדש להתקנה של הראש.
לאחר שבוע הותקן ראש חדש למיטה אך גם לראש זה נגרם נזק והוא נשבר ויחד איתו המיטה התפרקה לגורמים.
עד היום אני מחכה שתיצור איתי קשר -בלה מנהלת שירות לקוחות אך הדבר לא קורה וזאת לאחר אין ספור פעמים שמבטיחים שתחזור אך היא לא חוזרת, שליחת פקסים מיילים אך אין התייחסות מצידה.
הגענו לאחראי מכירות של הסניפים אשר הבטיח לעבור אך לאחר שבוע של דין ודברים איתו המצב נהיה גרוע יותר - הילד ישן על המזרון ברצפה ואף אחד לא טורח לנסות לפתור את הבעיה האופן המהיר ביותר.
|
כספי, עלבון, זלזול,זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|