פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חדר במועד שהוזמן נושא התלונה:
ברכה-ברון עדי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
נתניה כתובת:
י-ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/6/11 הגעתי במיוחד מחו"ל ע,מ לרכוש חדר ילדים שלם מדגם לינוי לבתי,מסניף י-ם. הסברתי כי אצטרך את החדר באמצע אוגוסט משום שאז אנו חוזרים משליחות ואין לבתי מיטה לישון עליה ואם לא אקבל החדר אהיה בבעיה גדולה. הובטח לי בסניף כי החדר יותקן ויגיע במועד שהובטח ושילמתי את מחיר בחדר בכרטיס אשראי. ואכן התקשרו משירות הלקוחות וקבעו לי כי החדר יותקן ב15/8 בשעות הבוקר.ב14/8 נסעתי במיוחד לסניף י-ם לאחר שבשירות הלקוחות לא ענו כלל לטלפון כדי לוודא שהחדר יגיע במועד ואכן בסניף אישרו לי שהחדר יגיע ב15/8 וטענו כי הם ושירות הלקוחות לא עונים לטלפון כי ישנה תקלה בקו... ב15/8 נסעתי לדירתי במיוחד (גרנו בבית מלון משום שלידתי לא היתה מיטה לישון עליה) ובעודי מחכה בדירתי התקשרו משירות הלקוחות להודיע כי לא יגיעו משום שהחדר כלל לא יוצר עדיין... לשאלתי מדוע
הם מודיעים רק כעת באותו יום שהם אמורים לבוא ושאנו בבעיה גדולה כי ילדתי עולה לכיתה א ואנו צריכים את החדר במיידית ואין לה איפה לישון ,לא ניתנה לי כלל תשובה ואמרו לי שיתאמו עמי מועד אחר. כל אותו היום בזבזתי בניסיונות חוזרים ונשנים (ןעקרים) להשיג איזשהו אחראי כדי להבין מה קרה ומתי אקבל את החדר. ניסיתי לקבל עזרה מסניף י-ם אך לשווא ושם אף הוסבר לי כי המפעל של החבר עובר מקום ויש עיכובים. הבנתי גם כי מנהל קודם שטיפל בי בעבר פוטר/התפטר וכי החברה עוברת שינוי (שינוי מדאיג). לבסוף רק אחרי פניית עו"ד מטעמי לחברה-פנייה טלפונית ,חזרו אלי משירות הלקוחות והבטיחו לי כי יתקינו החדר ב1.9 בין השעות 14.00-17.00. כמובן שכל פעם שאני/בן זוגי מחכה בבית לחברה זה אובדן יום עבודה... להפתעתי ולעגמת הנפש של כל משפחתי ב1.9 בשעה-15.15 התקשרו משירות הלקוחות ומסרו כי המתקין לא הגיע כלל לקחת את החדר ע"מ להרכיבו אצלי ושוב,יתואם עמי מועד חדש. ביקשתי לדבר עם אחראי ונעניתי כי אין אם מי לדבר וכי יחזרו אלי.. ניסיתי לקבל שוב עזרה בסניף י-ם אך גם שם נעניתי כי אין אחראי וכי יעבירו את תלונתי ומסרו לי מספר טלפון ופקס שלשם אוכל לשלוח את תלונתי. אכן שלחתי תלונה כתובה עם העתק לעו"ד שמטפל בי כי אם עד 7.9 לא יותקן החדר+אקבל פיצוי הולם אפסיק את תשלומי כרטיס האשראי ואתבע את החברה. אין לתאר את עגמת הנפש וכאב הלב ואת ילדתי הקטנה והמאוכזבת שנאלצת לישון על מזרון ואין לה היכן לעשות ש.ב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החדר במיידית+פיצוי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה