פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
7.7.11 עיקובים ודחיות באספקת חלקים חסרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.7.11 רכשנו לשני ילדנו חדרים מסניף ראשלצ.
בטעות מרה שילמנו הכל בצ'קים, עדיין שני צ'קים לא ירדו.
לאחר שבועיים יצרו איתנו קשר ואמרו שהצבע שבחרנו חסר, ושנבוא לבחור צבע אחר לחדר אם לא אז נבטל.
החדרים סופקו ב11 לאוגוסט, והיו חסרים: מזרון למיטה 2 מגירות של שולחן כתיבה,ופלטת שולחן לחדר של הבן הגיעה בצבע אחר.
המתקין אמר שתוך שבוע הוא מגיע עם החלקים החסרים.
עבר חודש, נתנו לי תאריך התקנה ל21 בספטמבר, יומיים לפני התקשרו שוב לומר שהמתקין יגיע ב26 לספטמבר. והיום ב25 לספטמבר שוב התקשרו לבטל והפעם גם אין תאריך אספקה בכלל.
כמובן שבימים האלו לקחתי ימי חופשה לחינם.
החדר נראה מגוחך עם 2 צבעי עץ לא קשורים.
המזרון החלופי קטן מהמיטה, ואין מגירות לשולחן הכתיבה וזה ממש לא נוח ומכוער!
פשוט אין עם מי לדבר.
אנחנו רוצים לבטל את 2 הצ'קים, עד לאספקת המוצרים החסרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצרים החסרים באופן מיידי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה