|
|
|
|
|
|
אי קבלת הזמנה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
גבורי ישראל 5 נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב -8 לאוגוסט הוזמנה על ידי מערכת לימוד בחמישה נגרים, מאז, למרות הטלפונים הרבים שעשיתי לסניף החברה הובהר לי כי ההזמנה שעשיתי לא עברה מסטטוס של בדיקה טכנית מיומה הראשון ועד היום.
ביום ההזמנה הובהר לי על ידי מילנה כי החברה תעשה הכל כדי לספק את הפינת ישיבה בתוך תקופה שלא תעלה על 3 שבועות למרות זמני האספקה שרשומים בהזמנה.
בשיחות חוזרות שעשיתי הובהר לי ע"י מילנה כי תעשה את הכל מול המפעל לקדם את ההזמנה.
היום בשיחתי עם שרות לקוחות הובהר לי כי רק ב - 7 לנובמבר (3 חודשים מיום ההזמנה) תהיה האספקה של השולחן לימוד.
אם ביום ההזמנה הייתי יודעת את זמני האספקה הללו לא הייתי עושה את ההזמנה בחברה זו, ובנוסף מאוד מדאיג אותי כי הכסף ישולם לפני קבלת הסחורה
|
נזק כספי |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של ההזמנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|