פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול האספקה פעמיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים יד חרוצים 12 ,תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.8.11 ביצענו רכישה בסניף ירושלים תלפיות מס' הזמנה 30501654. בעת ההזמנה נאמר לנו כי ההספקה תהיה תוך 30 ימי עסקים (למרות שבחוזה רשום 45 – 60) וזאת בגלל שבחרנו בסדרת "המודולר", כך גם פורסם באתר שלכם "קיצרנו את זמני האספקה". דרך אגב, זאת אחד הסיבות לביצוע ההזמנה אצלכם.
לשמחתי הרבה כעבור מספר ימים יצרו איתי קשר משירות הלקוחות על מנת לתאם את מועד האספקה. כאשר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות על מנת לתאם את מועד האספקה לתאריך מאוחר יותר (שבוע מאוחר יותר), הוזהרתי שאאלץ לשלם דמי איחסון בסך 10% משווי העסקה, וזאת מכיוון שהמוצרים מוכנים ועלולים להיפגע באיחסון.
תאריך האספקה הנקבע היה 18.9. בתאריך 14.9 בשעה 16:00התקשרו משירות לקוחות והודיעו כי האספקה נדחתה, לשאלתי מתי תהיה הספקה, התשובה היתה למועד לא ידוע. באותו יום ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את שירות לקוחות על מנת לברר את מועד אספקה חדש אך ללא הצלחה.
ניגשתי לסניף בתלפיות בירושלים אל מנת לבדוק את הנושא, מנהל הסניף אביב גלרטנר אמר "שזה מה יש". לשאלתי היכן אמורים לישון הילדים במקום המיטה שלא תסופק אביב גלרטנר ענה "על הריצפה". כאשר אמרתי לו שזה לא יקרה הוא זרק לי את דף ההזמנה וגירש אותי מהחנות לעיני הלקוחות שהיו באותו זמן בחנות. עד עכשיו עוד לא נתקלתי ביחס כל כך משפיל ומעליב מצד מנהל חנות.
לאחר מריבות רבות עם שירות הלקוחות, בלה (המנהלת שירות לקוחות) הבטיחה שהרהיטים יסופקו ב-04.10. אתמול התקשרתי לוודא שאכן האפסקה תתבצע בהתאם למה שסוכם , וענו לי שנכון לכרגע אינם יודעים מתי תתבצע האספקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורשת מידית קביעת תאריך האספקה חדש, ואני מצפה שלא יחול אף שינוי חדש פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה