פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע, תשובות הזויות, מוצר שלא מגיע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 5 לאוגוסט רכשנו שולחן וכוורת בסניף ראשון של 5 נגרים. תואם לנו מועד אספקה ל12 לספטמבר. ביום האספקה כשהתקשרתי למוביל הסתבר לי שהמוצר אינו מוכן (וכמובן שלא יגיע לביתי באותו היום...). ההסבר שקיבלתי מהסניף בראשון- לפעמים המובילים בוחרים מה להעמיס ומה לא. ההסבר שקיבלתי משירות הלקוחות- מפעל החברה בדיוק עובר דירה ופלטת השולחן שלנו נשברה. ההסבר שקיבלתי מבלה מנהלת שירות הלקוחות - בגלל המעבר של המפעל, יש עומס בייצור הפריטים וטרם הספיקו להכין את ההזמנה שלנו. כעבור כמה ימים וטלפונים זועמים תואם לי מועד הספקה חדש ל3 באוקטובר. יום לפני, טלפון משירות הלקוחות של החברה עם הודעה על ביטול ההתקנה. שוב שיחה שיחה עם בלה (שמסננת שיחות ולא טורחת לחזור להודעות אלא לאחר שהצפתי את החברה בעשרות טלפונים!) שהסבירה כי עקב הלחץ בחברה, אין לה מושג מה קורה עם ההזמנה שלנו. שיחה למנהל הלוגיסטיקה לא קידמה את העניינים כי לפי דבריו רק המפעל יכול לדעת מתי ההזמנות יהיו מוכנות וכרגע אין לו יכולת לדעת.
לא בלה ולא מנהל הלוגיסטיקה (ששכחתי את שמו) טרחו לחזור אלי ביום למחרת, וגם לא אחרי. את שירות הלקוחות קשה מאד להשיג, מתנגנת לה מוזיקה ולרוב השיחה פשוט מתנתקת. הסבר לכך קיבלתי מהסניף בראשון כי יש תקלה בקווי הטלפון. מעניין, חודש לפני זה היה אותו ההסבר...
חבל שחברה כמו 5 נגרים מתייחסת כך ללקוחותיה. הפתרון לסאגה המתמשכת של בלה היה - לבטל את ההזמנה. הפתרון של מנהל הלוגיסטיקה היה להמשיך לחכות חודש, אולי קצת יותר.
הילדה שלפני חודשיים הלכה והתלבטה ובחרה בסוף בחגיגיות את השולחן היא אותה ילדה שלפני חודש החלה את שנת הלימודים...ועדיין מחכה לשולחן אחד, כוורת אחת ושלוש מגרות.
רוצים את המוצר שהזמנו. רוצים גם פיצוי על העוגמה והיחס המזלזל של נציגי החברה.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה