פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במועד אספקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד חרוצים 14, א.ת. חדש נתניה כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 26/8/2011 רכשנו 2 ארונות ו-2 עמדות כתיבה מסניף ראשון לציון.
ביצענו את התשלום בכרטיס אשראי וכבר יומיים לאחר מכן התקשרו משרות לקוחות כדי לתאם אספקה לתאריך 27/9/11 (יום לפני ערב חג ראש השנה...).
יש לציין כי עברנו דירה ותאריך המעבר נקבע גם בהתחשב בתאריך האספקה של חברת חמישה נגרים. ביצענו מעבר דירה ב- 28/9/11.
ב- 27/9 (התאריך בו הריהוט היה אמור להגיע) התקשרתי בשעה 16:00 כדי לברר מדוע לא הגיעו, בשירות לקוחות לא היה מענה בכלל וכשהתקשרתי לסניף ראשון לציון, ולתדהמתי נאמר לי כי שבוע לפני התקשרו אלינו והודיעו על דחייה באספקת המוצרים.
לא היה ולא נברא, לא התקשרו אלינו ולא הודיעו לנו דבר כזה. אם היינו יודעים על דחייה, לא היינו מבצעים מעבר דירה כמתוכנן.
מאז ועד היום, 23/10/11 אני רודפת אחרי שירות לקוחות, ואחרי הסניף (ראשון לציון) בתקווה לקבל תשובה מתי אקבל את הרהיטים.
בהתחלה נאמר לי שעקב מעבר החברה למיקום חדש, יש עיכובים.
אחר כך נאמר לי שנעשתה טעות בייצור וייצרו את הרהיטים שלנו בצבע אחר.
אחר כך אמרו שיתאמו איתי מייד לאחר החגים מועד אספקה.
היום כשהתקשרתי לשירות לקוחות לבדוק מה קורה, לא היתה תשובה לגבי מה סטטוס ההזמנה שלי ונאמר שברגע שההזמנה תהיה מוכנה יתקשרו לתאם.
אני מרגישה שזה זלזול מצד החברה בנו הלקוחות. השירות אותו אני מקבלת מוגדר כגרוע מבחינתי. אמנם החברה מחוייבת לאספקת מוצרים בין 45 ל- 65 ימי עסקים, אך כאשר מתאמים איתי לתאריך מסויים ולא מגיעים וחודש אחרי עדיין אין תאריך אספקה חדש, זה נראה לי לא רציני בכלל, וזה מראה עד כמה החברה מנוהלת בצורה לא נכונה.
אני רוצה לציין שאת כל השיחות שנעשות עם החברה, או הסניף אני יוזמת.
אף פעם החברה לא התקשרה למרות שתמיד אמרו שיודיעו לי מה קורה וייתנו לי תשובה.
כמובן שיש לציין ששני ילדיי להם הזמנתי את הריהוט, ישנים בחדר עם בגדים על הרצפה והבלאגן בבית כבר קשה מנשוא.
אבל, את מי בחברה זה מעניין???
חבל שלא ידעתי קודם על כל הליקויים באספקה, כפי שאני קוראת, יש הרבה תלונות וחבל...
אני מאוכזבת מאוד מחברת חמישה נגרים, לא אמליץ לאף אחד ממכריי לקנות מהם. אני עדיין מקווה לקבל את המוצרים שהזמנתי בקרוב.
עוגמת נפש, עלבון. סוג הנזק :
אספקה בהקדם ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה