פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מוגזם בלקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 3 חדרי ילדים מחנות חמישה נגרים בירושלים במהלך חודש 6/2010.החדרים הותקנו בביתי בחודש אוגוסט 2010. המתקין לא הספיק להשלים את את ההתקנה בשני חדרים . והבטיח לחזור תוך שבוע.
מאז חלפו שנה וחודשיים והוא לא חזר-התקנת החדרים לא הושלמה.
עשרות פעמים פניתי לחברה - הבטיחו לטפל ועוד פעם הבטיחו לטפל ושוב הבטיחו לטפל.. וחוזר חלילה .
אחרי 8 חודשים הגיע הטכנאי לתקן- וראה זה פלא. הוא הגיע לביתינו ללא הציוד הנדרש . התנצל והבטיח לחזור למחרת ולטפל. - חלפו עוד 2 חודשים ושוב הגיע אלא ששוב הגיע ללא הציוד הנדרש .
כתבתי מכתבים למנכ"ל ולשירות לקוחות - אין קול ואין עונה ואין קשב
יש מזכירה שעונה.. מסכנה .. מעמידים אותה בחזית ללא סמכות וללא אמצעי מיגון ...בדרך כלל היא אומרת שהיא מבינה את הבעיה...שתעביר את הפרטים למנהלת שירות לקוחות ושוב מבטיחים לטפל ולטפל ולטפל - ואין. פשוט אין .
הם נמצאים בנתניה - לא רואים ממטר שום לקוח . מחלקה שלימה נקראת שירות לקוחות - ואין שירות
שילמנו במיטב כספנו על 3 חדרים . עלה לנו מאוד יקר - כסף הולך כסף בא אבל הזלזול והחוצפה גסות הרוח וההתנשאות - נשארו
אני ואשתי מזהירים אתכם- אל תתפתו- אל תיפלו בפח כמונו . אל תקנו מהם ולו מדף . כי אם נשאר משהו לתיקון /התקנה ( ותמיד נשאר )- אף אחד לא יסתכל עליכם .
שוב דבר לא עוזר . בהתחלה כעסתי אחר כך ניסיתי לפנות בטוב , בתחינה , במתק שפתיים אולי יחוסו על הבנות שלי וישלימו להם את הפערים - גורנישט .
הסברתי להם שרהיטים עושים מקרשים . וקרש זה אותיות קשר . וכדאי שישמרו על קשר עם הלקוחות שלהם ששילמו להם במיטב כספם - הסתכלו עלי בתמהון ובתדהמה .. מאיפה נחתי עליהם ... - ותמיד השיחה הסתיימה אל דאגה נטפל.. נטפל ... באיזה יום נח לך ..
חלפו 14 חודשים ובקשותי נפלו על אוזניים ערלות . חברים יקרים אנחנו -התאכזבנו . אתם - עדיין לא. היזהרו.
המעצבים ותוכנות המחשב הצבעוניות מפתים ... מה תשתו ...מה תאכלו ...
אבל הסוף הוא בהחלט שונה מההתחלה .
בצר לי אמרתי להם שאפנה לעו"ד לתביעות קטנות . הם נתנו לי להבין לי שאם אפנה התור ארוך ויקח לי עוד 14 חודש לפתרון .
במצב שלי כדאי שאקוה שהפתרון יכול ויגיע יגיע עוד מס' ימים /חודשים .. גם תקוה זה משהו..
עגמת נפש, הפסד כספי סוג הנזק :
קל מהיר ופשוט- שיבואו להתקין מה שלא הספיקו באוגוסט 2010. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה