פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת רהיטים ואי התייחסות ללקוח התעלמות מוחלטת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנה לחדר ילדים בוצעה ב-12.8 לאחר שראינו שהזמן עובר ובניגוד להזמנה קודמת שום דבר לא מתקדם ,לא הגיע מודד לקחת מידות לא נשלחו לי סקיצות לאישור ניסיתי ליצור קשר עם המעצבת שביצענו דרכה את ההזמנה ,הטלפונים לא נענו התשובות לאימיילים ששלחתי היו לקונים שההזמנה עברה ל"טכני" ויצרו איתי קשר לאשר סקיצות ,כאשר גם זה לא קרה פניתי לשירות לקוחות שאלתי אותה מה קורה למה לא מתייחסים אליי והאם הם עומדים לפשוט רגל כי אין פשוט התייחסות ללקוח ,היא אמרה לי שהיא תברר ובימים הקרובים המעצבת תחזור אליי וכמובן שגם זה לא קרה,לבסוף הצלחתי לדבר עם מעצבת אחרת בסניף בשם טניה שהסבירה לי שההזמנה קצת מתעכבת כי הם עברו מפעל ואין לי מה לדאוג ולגבי אישור סקיצות הם עובדים עכשיו בצורה שונה וזה ישר עובד ליצור ללא אישור ממני, ואם אני רוצה מודד זה יעלה לי 140 ש"ח, וזה היה בתחילת אוקטובר. בסופו של יום אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה שלי על סמך איזה מדידות הם מתכוונים ליצר ואם המדידות שמסרתי לא מדוייקות הרי אני לא נגר!!! אני לא יודעת מה קורה בחברה תחושתי היא שהם בדרך לפשיטת רגל
שום חברה שמכבדת את עצמה לא נותנת לעובדים שלה לא להתייחס ללקוחות!
ואיזה נגר לוקח כסף כדי לקחת מדידות??? ואם הם לא פשטו רגלעד עכשיו, על סמך נסיון העבר הם דורשים סגירת חשבון לפני אספקה משהו שאני לא מתכוונת לעשות עד שאני לא רואה בעיניים את החדר מותקן בבית שלי.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה