פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מיטה וארון נושא התלונה:
דקר אסתר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
גדרה כתובת:
סניף ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה של מיטה וארון בתאריך ה 10.9.11 , לפני כמספר שבועות התקשרתי לשירות לקוחות שאמרה לי כי ההזמנה לא תהייה מוכנה לפני אמצע דצמבר כשהתעצבנתי אמרה לי אותה בחורה כי 5 נגרים עברו מפעל וכי במניין הימים לא נספרים כל החגים וימי חול המועד.כשאמרתי לה שאני רוצה לבטל את ההזמנה זאת ענתה כי אני אחוייב בסכום של 20% מהקנייה שזה 1000 ש"ח. מה זאת החוצפה הזאת איפה נשמע דבר כזה שלמיטה וארון עליי להמתין 3 חודשים. לא ציפיתי שיעבדו בימי חג אך לא מקובל עליי שימי חול המועד לא נספרים וכי בשל העובדה כי עברו מפעל ההזמנה תתעכב עוד יותר. למי פונים? האם למישהו יש מייל של המנכ"ל או עצה מה לעשות?
זקוקה לעצה איך לפעול פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה