פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים נושא התלונה:
יצחקי אמיר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום 3.8.11 ביצענו הזמנה לחדר שינה לילדה סוכם על תאריך התקנה,יומיים לפני המועד הודיעו כי לא יגיעו ונתנו תאריך נוסף,גם לתאריך זה לא הגיעו בטענה כי המפעל עבר מקום ולוקח זמן להתארגן ולא יודעים לתת תאריך התקנה חדש,סוכם כי יעמדו בהסכם ביננו כי ההתקנה תהיה בין 45 -60 ימי עבודה ממועד ההזמנה,אם נספור ימי עבודה נראה כי 45 ימים עברו בתאריך9.10 ו-60 יום עברו בתאריך 8.11 היום הודיעו לנו כי אולי זה יותקן בסוף נובמבר תחילת דצמבר, מיותר לציין כי את החדר הישן פינונו במועד הראשון של ההתקנה והיום הילדה ישנה על מזרון על הרצפה... ואיפה שולחן הכתיבה..?
השירות מתחת לכל ביקורת היחס המזלזל של כל הבנות במחלקת שירות פוגע ומעליב, יחסה של בלה,מנהל שרות לקוחות,אינו הולם שירות לאנשים - אף אחד לא יקבל ממנו המלצה לעבוד מול חברה זו,בינתיים הם מחזיקים חלק מהכסף שלי וגם הסחורה לא אצלי,כל נסיון שלי להגיע למנהל בכיר נכשל ע"י העובדים השונים בטענות מסוגים שונים.
עוגמת נפש,בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
החזר 100% מהכסף כולל פיצוי כספי על עוגמת נפש,בזבוז זמן ועלבון פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה